FaceKom Services Zrt. logo

Információbiztonsági szakértő

Állás részletei

  • Cég neve

    FaceKom Services Zrt.

  • Munkavégzés helye

    1052 Budapest

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Rugalmas munkaidő
  • Tech stack

    • WINDOWS
  • Módszertan és szoftverek

    • Gdpr
    • Agilis
    • Iso
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 5-10 év tapasztalat
    • Egyetem
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

Társaságunk számára keresünk szakértő munkatársat az informatikai infrastruktúra
védelmének és adatbiztonsági tevékenységnek fejlesztéséhez. Az ideális jelölt rendelkezik az informatikai biztonság terén szerzett tapasztalatokkal és képes a vállalat értékeit megvédeni.gondoskodik a szervezet elektronikus információs rendszereinek biztonságával összefüggő tevékenységek jogszabályokkal való összhangjának megteremtéséről és fenntartásáról.

  • gondoskodik a szervezet elektronikus információs rendszereinek biztonságával összefüggő
    tevékenységek jogszabályokkal való összhangjának megteremtéséről és fenntartásáról
  • elvégzi az elektronikus információbiztonsági tevékenységek tervezését, szervezését, koordinálását és ellenőrzését,
  • betartatja a szervezet elektronikus információs rendszereire vonatkozó informatikai biztonsági szabályzatokat,
  • naprakészen tartja a szervezet elektronikus információs rendszereinek biztonsági osztályba sorolását és a szervezet biztonsági szintbe történő besorolását,
  • véleményezi az elektronikus információs rendszerek biztonsága szempontjából a szervezet e tárgykört érintő szabályzatait és szerződéseit,
  • ismeri az információbiztonság technikai oldalát, sérülékenységvizsgálatot végez, üzemeltetési kérdésekben auditori személettel részt vesz,
  • elvégzi a kockázatelemzés és kockázatelfogadást, elkészíti és naprakészen tartja a kockázatkezelési tervet,
  • részt vesz az üzletmenet-folytonossági (BCP) környezet létrehozásában és működtetésében, valamint a Katasztrófa utáni helyreállítási terv (DRP-k) készítésében és betartatásában
  • összhangban tartja és kezeli a jogosultságnyilvántartást és a rendszerbeállításokat,
  • támogatja a felügyeleti szervek által végzett helyszíni vizsgálatokat és auditokat,
  • engedélyezi az idegen eszközökkel, távmunkával kapcsolatos kérelmeket és ellenőrzi az adatmentést, archiválást,
  • az elektronikus információbiztonság oktatása, tanácsadás és tréningek szakmai támogatása,
  • az IT terület általános és szükség szerinti információbiztonsági támogatása,
  • változáskezelési folyamatok informatikai biztonságának felügyelete,
  • időszakos vizsgálatok elvégzése és külső ellenőrzések szakmai támogatása, dokumentálása
  • elektronikus információbiztonsággal, biztonságtudatossággal és szabályaztok ellenőrzésekkel kapcsolatos javaslatok tétele.

Elvárások

  • Legalább 5 év tapasztalat az információ biztonság területén
  • Kiváló ismeretek az informatikai rendszerek biztonságában, technikai kérdések és az adatvédelmi előírásokban
  • Kiváló problémamegoldó és kommunikációs készségek
  • Szakirányú végzettség az informatika vagy információ biztonság területén

Amit kínálunk

  • Magyarország leggyorsabban fejlődő fintech scaleup-jának csapattagja lehetsz, ahol tapasztalt, tehetséges, agilis és rendkívül motivált fiatalokból álló csapattal dolgozhatsz együtt
  • Hazai és nemzetközi referenciák és projektek
  • Felelősségteljes, szakmai feladatok
  • A kreatív ötleteket mindig támogató innovatív és bővülő szervezet, a véleményedre mindig nyitott vezetőség
  • Változatos, dinamikusan fejlődő üzleti környezetben való részvétel
  • A munka és magánélet egyensúlya
  • Rugalmas munkaidő beosztás
  • Elsősorban irodai, de home office munkavégzés is támogatott
  • Tanulási, fejlődési lehetőség, támogató környezet
  • Modern, fiatalos munkakörnyezet, kiváló megközelíthetőséggel
  • Versenyképes jövedelem és premizálás.

Céginformáció

Cégünk saját fejlesztésű, piacvezető terméke, a FaceKom Ügyfélazonosítás és Elektronikus Aláírás Szoftvercsomag valós és nem valós idejű ügyfél-azonosítást, valamint online szerződéskötéshez, bizalmi szolgáltatásként elektronikus aláírást biztosít az ügyfelek számára, on premise és SaaS alapon. Az ügyfeleink a teljes banki és biztosítási szektort lefedik.

Jelentkezés módja

A  ,,Jelentkezem" gombra kattintás után kérem csatolja a magyar nyelvű önéletrajzát.