FaceKom Services Zrt. logo

Igazgatósági ügykezelő

Állás részletei

  • Cég neve

    FaceKom Services Zrt.

  • Munkavégzés helye

    1052 Budapest

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol alapfok
    • 5-10 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • teljes körű irodavezetői feladatok ellátása,
  • általános irodai tevékenység, adminisztráció,
  • adminisztratív dolgozók, közreműködik munkájának irányítása,
  • elektronikus és papír alapon érkezett iratok érkeztetése, iktatása,
  • elektronikus hatósági rendszerek használata,
  • vezetők munkájának támogatása, határidők figyelése,
  • adatbázisok kezelése, iratanyagok feltöltése, rendszerekben történő rögzítése,
  • a társaság működésének, és az igazgatóságok munkájának általános támogatása,
  • szerződések kezelése, irodai rendelések ügyintézése,
  • vállalatirányítási feladatokhoz kapcsolódó szakmai feladatok támogatása,
  • cégkapu ügyintézés, kapcsolattartás és ügyintézés partnerekkel és hatóságokkal,
  • egyéb adminisztratív és igazgatókat támogató tevékenységek.

Elvárások

  • minimum 5 éves titkársági, ügykezelői tapasztalat,
  • felsőfokú végzettség,
  • legalább alapfokú angol nyelvtudás,
  • magas szintű számítógépes ismeretek (Microsoft Excel, Word, Power Point),
  • önálló munkavégzés,
  • ismeretek gyors elsajátításának képessége,
  • jó kommunikációs készség,
  • elhivatottság, precizitás,
  • magas megbízhatóság, elhivatottság.

Céginformáció


Cégünk saját fejlesztésű, piacvezető terméke, a FaceKom Ügyfélazonosítás és Elektronikus Aláírás Szoftvercsomag valós és nem valós idejű ügyfél-azonosítást, valamint online szerződéskötéshez, bizalmi szolgáltatásként elektronikus aláírást biztosít az ügyfelek számára. Az ügyfeleink a teljes banki és biztosítási szektort lefedik.
Társaságunk számára keresünk ügykezelőt bizalmi területre a hatósági és a kiemelt szolgáltatáshoz kapcsolódó intézkedések és az adminisztrációs feladatok támogatásához. Az ideális jelölt rendelkezik az komplex vállalatirányítás és titkárságvezetés terén szerzett tapasztalatokkal és képes a vállalat értékeit képviselni, a jogszabályok és belső adminisztratív, iratkezelési feladatok betartásában közreműködni magas elkötelezettséggel és biztonsági szemlélettel.

Jelentkezés módja

A  ,,Jelentkezem" gombra kattintás után kérem csatolja a magyar nyelvű önéletrajzát. 

Álláshirdetés jelentése