Állás részletei
-
Cég neve
FaceKom Services Zrt.
-
Munkavégzés helye
1052 Budapest
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol alapfok
- 5-10 év tapasztalat
- Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- teljes körű irodavezetői feladatok ellátása,
- általános irodai tevékenység, adminisztráció,
- adminisztratív dolgozók, közreműködik munkájának irányítása,
- elektronikus és papír alapon érkezett iratok érkeztetése, iktatása,
- elektronikus hatósági rendszerek használata,
- vezetők munkájának támogatása, határidők figyelése,
- adatbázisok kezelése, iratanyagok feltöltése, rendszerekben történő rögzítése,
- a társaság működésének, és az igazgatóságok munkájának általános támogatása,
- szerződések kezelése, irodai rendelések ügyintézése,
- vállalatirányítási feladatokhoz kapcsolódó szakmai feladatok támogatása,
- cégkapu ügyintézés, kapcsolattartás és ügyintézés partnerekkel és hatóságokkal,
- egyéb adminisztratív és igazgatókat támogató tevékenységek.
Elvárások
- minimum 5 éves titkársági, ügykezelői tapasztalat,
- felsőfokú végzettség,
- legalább alapfokú angol nyelvtudás,
- magas szintű számítógépes ismeretek (Microsoft Excel, Word, Power Point),
- önálló munkavégzés,
- ismeretek gyors elsajátításának képessége,
- jó kommunikációs készség,
- elhivatottság, precizitás,
- magas megbízhatóság, elhivatottság.
Céginformáció
Cégünk saját fejlesztésű, piacvezető terméke, a FaceKom Ügyfélazonosítás és Elektronikus Aláírás Szoftvercsomag valós és nem valós idejű ügyfél-azonosítást, valamint online szerződéskötéshez, bizalmi szolgáltatásként elektronikus aláírást biztosít az ügyfelek számára. Az ügyfeleink a teljes banki és biztosítási szektort lefedik.
Társaságunk számára keresünk ügykezelőt bizalmi területre a hatósági és a kiemelt szolgáltatáshoz kapcsolódó intézkedések és az adminisztrációs feladatok támogatásához. Az ideális jelölt rendelkezik az komplex vállalatirányítás és titkárságvezetés terén szerzett tapasztalatokkal és képes a vállalat értékeit képviselni, a jogszabályok és belső adminisztratív, iratkezelési feladatok betartásában közreműködni magas elkötelezettséggel és biztonsági szemlélettel.
Jelentkezés módja
A ,,Jelentkezem" gombra kattintás után kérem csatolja a magyar nyelvű önéletrajzát.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése