Állás részletei
-
Cég neve
PG-HOLDING Zrt.
-
Munkavégzés helye
2040 Budaörs
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok vagy
- Német középfok
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
Feladatok
A szervezeti egység vezetőjének, vezetésének kommunikációs, ügyviteli és dokumentációs tevékenységét végzi, a vezető munkájához személyi támogatást ad; szervezi és koordinálja a vezetés külső és belső kapcsolatait.
Feladatai:
A szervezeti egység vezetőjének, vezetésének kommunikációs, ügyviteli és dokumentációs tevékenységét végzi, a vezető munkájához személyi támogatást ad; szervezi és koordinálja a vezetés külső és belső kapcsolatait.
Feladatai:
- a vezető közvetlen munkáját segítő írásbeli dokumentumok előállítása, szerkesztése, sokszorosítása;
- írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek, egyéb belső szervezeti iratok előkészítése (pl. jegyzőkönyvek, előterjesztések, megállapodások, jelentések stb.) megszerkesztése magyar és idegen nyelven;
- iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása;
- határidők egyeztetése, ellenőrzése, nyilvántartása a vezető tevékenységéhez kapcsolódóan;
- a vezetői megbeszélések, találkozások egyeztetése, ütemezése; a kapcsolatok koordinálása;
- kapcsolattartás a vezető külső partnereivel, valamint a szervezet belső munkatársaival, más egységek vezetőivel;
- gazdálkodással kapcsolatos feladatok ellátása (pl. költségvetések előkészítésében való segédkezés, szerződések, megbízások, beszerzési megrendelések előkészítése);
- a vezető személyközi kommunikációjához kapcsolódó reprezentációs feladatok ellátása;
- korszerű ügyviteli és kommunikációs eszközök, információforrások kezelése;
- ügyfélkezelés, ügyfél-tájékoztatás, ügyfélkapcsolatok ápolása;
- egyéb, a vezetői munkához szükséges asszisztensi, személyi titkári feladatok elvégzése (utazásszervezés, PR, ügyfélkapcsolat stb.);
- közbeszerzési és egyéb fejlesztési célú pályázatok elősegítése, koordinálása,
- kiállításokon és bemutatókon történő megjelenés elősegítése,
- külföldi megrendelők árajánlatainak, megrendeléseinek kezelése/rögzítése a megrendelő és a szervezet rendszerébe
Elvárások
Elvárások
- SAP felhasználói szintű ismerete előny
- közép vagy felsőfokú végzettség,
- minimum 2 év adminisztrációs, irodai tapasztalat,
- társalgási szintű Német/ vagy Angol nyelvismeret
- MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete
- B kategóriás jogosítvány előny
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése