PG-HOLDING Zrt. logo

Igazgatói asszisztens

Állás részletei

  • Cég neve

    PG-HOLDING Zrt.

  • Munkavégzés helye

    2040 Budaörs

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok vagy
    • Német középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

Feladatok
A szervezeti egység vezetőjének, vezetésének kommunikációs, ügyviteli és dokumentációs tevékenységét végzi, a vezető munkájához személyi támogatást ad; szervezi és koordinálja a vezetés külső és belső kapcsolatait. 

Feladatai: 
  • a vezető közvetlen munkáját segítő írásbeli dokumentumok előállítása, szerkesztése, sokszorosítása;
  • írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek, egyéb belső szervezeti iratok előkészítése (pl. jegyzőkönyvek, előterjesztések, megállapodások, jelentések stb.) megszerkesztése magyar és idegen nyelven; 
  • iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása; 
  • határidők egyeztetése, ellenőrzése, nyilvántartása a vezető tevékenységéhez kapcsolódóan; 
  • a vezetői megbeszélések, találkozások egyeztetése, ütemezése; a kapcsolatok koordinálása;
  • kapcsolattartás a vezető külső partnereivel, valamint a szervezet belső munkatársaival, más egységek vezetőivel;
  • gazdálkodással kapcsolatos feladatok ellátása (pl. költségvetések előkészítésében való segédkezés, szerződések, megbízások, beszerzési megrendelések előkészítése); 
  • a vezető személyközi kommunikációjához kapcsolódó reprezentációs feladatok ellátása; 
  • korszerű ügyviteli és kommunikációs eszközök, információforrások kezelése; 
  • ügyfélkezelés, ügyfél-tájékoztatás, ügyfélkapcsolatok ápolása; 
  • egyéb, a vezetői munkához szükséges asszisztensi, személyi titkári feladatok elvégzése (utazásszervezés, PR, ügyfélkapcsolat stb.); 
  • közbeszerzési és egyéb fejlesztési célú pályázatok elősegítése, koordinálása,
  • kiállításokon és bemutatókon történő megjelenés elősegítése,
  • külföldi megrendelők árajánlatainak, megrendeléseinek kezelése/rögzítése a megrendelő és a szervezet rendszerébe

Elvárások

Elvárások
  • SAP felhasználói szintű ismerete előny
  • közép vagy felsőfokú végzettség,
  • minimum 2 év adminisztrációs, irodai tapasztalat,
  • társalgási szintű Német/ vagy Angol nyelvismeret
  • MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete
  • B kategóriás jogosítvány előny

Álláshirdetés jelentése