Országos Kórházi Főigazgatóság logó

Igazgatási-szakmai referens

Állás részletei

  • Cég neve

    Országos Kórházi Főigazgatóság

  • Munkavégzés helye

    1085 Budapest, Horánszky utca 24.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • Nem kell tapasztalat
    • Egyetem
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

A főosztály vezetésének és szakterületeinek szakmai előkészítő, koordinációs és adminisztratív támogatása.

 

  • A főosztály központi e-mail címére érkező megkeresések kezelése: beérkező levelek nyilvántartása, szűrése, továbbítása a megfelelő szakterülethez, szükség esetén válaszok összegyűjtése és egyeztetések kezdeményezése.
  • A szakterületek közötti folyamatok támogatása, információáramlás biztosítása, határidők követése.
  • Adatok és információk gyűjtése és rendszerezése, táblázatok kezelése, egyszerű kimutatások készítése.
  • Folyamatleírások előkészítésében és frissítésében való közreműködés.
  • Szakmai dokumentumok előkészítésében és döntés-előkészítő anyagok összeállításában, valamint a kapcsolódó adminisztratív és szakmai nyilvántartások karbantartásában való részvétel.
  • Jegyzőkönyvek, összefoglalók és határidő-követési listák készítése.
  • A főosztály napi működéséhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása.

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség vagy annak megszerzéséhez közel álló tanulmányi státusz (jogi, gazdasági, igazgatási, vagy egyéb releváns területen).
  • Felhasználói szintű Microsoft Office használat (Word, Excel, Powerpoint).

 

A feladatkör betöltéséhez szükséges személyes jellemzők:

  • Jó írásbeli és szóbeli kommunikációs készség.
  • Pontos, megbízható munkavégzés, a határidők betartására való odafigyelés.
  • Jó együttműködési készség, csapatmunkára való hajlandóság.
  • Szervezési és koordinációs készség, átlátható feladatkezelés.

 

Feltételek:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet
  • a pályázó nem áll újra alkalmazási korlátozás hatálya alatt – (Kit. 105.§ (1) b) pontja, 107.§ (1) a), b) és d) és (2) g) pontja valamint a 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint)

Előnyt jelent

  • Tapasztalat adminisztratív vagy koordinációs feladatkörben, illetve intézményi környezetben.
  • Közigazgatásban szerzett szakmai tapasztalat.

Amit kínálunk

  • Az illetmény a vonatkozó jogszabályok figyelembevételével kerül megállapításra. Irányadó bruttó tartomány: 500 000 – 700 000 Ft / hó.  (A megjelölt tartomány tájékoztató jellegű. Bizonyos jellemzők – például magasabb szintű tapasztalat esetén – az illetmény ettől eltérhet.)
  • Stabil munkahely, csapatszellem, innovatív és nyitott légkör, dinamikus környezet.
  • Béren kívüli juttatások.

 

Jogviszony és illetmény: A kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvényben szabályozottak alapján, 6 hónapos próbaidő kikötésével.

Céginformáció

Országos Kórházi Főigazgatóság (OKFŐ) Humán Erőforrás Nyilvántartási Főosztálya álláslehetőséget kínál Igazgatási-szakmai referens feladatkör betöltésére határozott időtartamra, teljes munkaidőben.

Jelentkezés módja

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva bérigény megjelölésével.

Az elektornikus levél tárgyában kérjük feltüntetni „igazgatási-szakmai referens”.

 

Foglalkoztatás időtartama: 2029. december 31-ig tartó határozott idejű jogviszony.

 

Munkavégzés helye: Országos Kórházi Főigazgatóság, 1085 Budapest, Horánszky u. 24.

 

Jelentkezéshez csatolandó:

  • Fényképes, részletes szakmai önéletrajz
  • Motivációs levél
  • Hozzájáruló nyilatkozat arról, hogy a pályázatot az elbírálásban részt vevő személyek megismerjék
  • Hozzájáruló nyilatkozat arról, hogy a pályázó a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak – a pályázati eljárással összefüggésben szükséges – kezeléséhez hozzájárul.
  • Hozzájáruló nyilatkozat arról, hogy 1 éven át tárolhatjuk önéletrajzát és pályázatát, hogy ha a későbbiek során Önnek megfelelő pozíció kerül meghirdetésre, akkor fel tudjuk Önnel ismét venni a kapcsolatot.

 

Jelentkezési határidő: 2025. december 20.

 

A feladatkör betölthető: azonnal

 

A feladatkör betöltésének feltétele 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány.


Álláshirdetés jelentése