GRÁNIT Bank Zrt. logo

HR Kontroller

Állás részletei

  • Cég neve

    GRÁNIT Bank Zrt.

  • Munkavégzés helye

    1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8.

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Sport támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

GRÁNIT Bank Zrt.

Szívesen dolgoznál Magyarország leggyorsabban növekvő, digitális alkalmazások fejlesztésében élen járó Bankjában?

Csatlakozz a GRÁNIT Bank csapatához

HR Kontroller

pozícióba!

 

Különösen büszkék vagyunk arra, hogy 2023-ban a Mastercard nekünk ítélte
„Az év bankja”, „Az év fiataloknak szóló pénzügyi megoldása”, „Az év akvizíciós marketing kampánya” és „Az év könnyű és kényelmes bankolási élménye” díjat, valamint 2. helyezést értünk el „Az év kiberbiztonsági kampány” kategóriában, továbbá „Superbrands” és
„Kiemelkedő digitális hitelintézet” védjeggyel rendelkezünk.

Miben számítunk Rád?

  • A Bank HR kontrollig folyamatainak működtetése;
  • MFB Pont Plusz munkatársak teljeskörű adminisztrációja, munkatársak rögzítése külső rendszerben, oktatás szervezés;
  • Elemzések, riportok, kimutatások készítése;
  • Munkaerőmozgások, szervezetstruktúrát érintő változások rögzítése belső rendszereinkben;
  • Havi, negyedéves, féléves, éves és egyéb ad hoc riportok, létszámmal kapcsolatos adatszolgáltatások elvégzése;
  • Képzések, tréningek szervezése, utánkövetése;
  • A belső rendszerek adattartalmának naprakészen tartása;
  • Ad-hoc kimutatások, táblázatok készítése;

A sikeres pályázó jellemzői:

  • HR végzettség;
  • Legalább 2 év HR kontrolling területen szerzett tapasztalat;
  • Aktuális szakmai ismeretek (munkajogi alapismeretek);
  • Magas szintű MS Office ismeretek (elsősorban excel);
  • Eredményorientált, felelősségteljes, szorgalmas személyiség;
  • Megbízható, precíz munkavégzés;
  • Jó elemzőkészség, analitikus szemléletmód;
  • Aktív angol nyelvtudás.

Mit kínálunk?

  • Versenyképes jövedelem + egyéb béren kívüli juttatás (Cafeteria);
  • AYCM SportPass tagság, kedvezményes sportolási lehetőség az irodaházban és az ország több száz sportcentrumában;
  • Foglalkoztatás módja: alkalmazott, teljes munkaidő (heti 40 óra);
  • Home Office lehetőség
  • Munkavégzés időtartama: határozatlan;
  • Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8.

Jelentkezés módja

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, valamint rendelkezel a kiírt tapasztalattal, kérjük, küldd el pályázati anyagodat fizetési igény megjelöléssel a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.


Álláshirdetés jelentése