Állás részletei
-
Cég neve
Digitális Kormányzati Fejlesztés és Projektmenedzsment Korlátolt Felelősségű Társaság
-
Munkavégzés helye
1138 Budapest, Esztergomi út 31-39.
-
Egyéb juttatások
- Mobiltelefon
- Cafeteria
- Munkába járás támogatás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
- Rugalmas munkaidő
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Angol középfok
- 3-5 év tapasztalat
- Főiskola
Állás leírása
Feladatok
- Feladata Magyarország hírközlőhálózati lefedettségének földrajzi feltérképezését támogató, valamint az előzményprojekt (SZIP) eredményeinek beépítését célzó feladatok menedzselése.
- A projektben létrejövő térinformatikai adatbázis, valamint a hálózatnyilvántartó és projekttámogató rendszer kialakításának menedzsmentje, a szakmai feladatok tervezése, ütemezése, lebontása, és a feladatok határidőre történő megvalósítása a szakmai csapattal.
- Javaslatok szakmai szempontú véleményezése, amennyiben szükséges a módosítási igények (változásbejelentések) szakmai vonatkozású dokumentumainak elkészítése az Irányító Hatóság felé.
- Közreműködés a projekt költségvetés rendszeres és eseti felülvizsgálatában, aktualizálásában.
- A projekt teljes életútján keresztül a releváns kockázatok azonosítása, amelyekről haladéktalanul tájékoztatja a projektvezetőt.
- Részvétel a releváns beszerzési és közbeszerzési eljárások előkészítésében, az eljárások műszaki követelményeinek meghatározásában, műszaki leírások, specifikációk elkészítésében.
- A jelentésszolgáltatás és adatszolgáltatás szakmai vonatkozású elemeinek összeállítása, döntéselőkészítő dokumentumok készítése, problémák eszkalálása a projektvezetés irányába.
- Folyamatos kapcsolattartás a projekt megvalósításában részt vevő szereplőkkel (hatóságok, vállalkozók).
Elvárások
Elvárt szakmai tapasztalat: 3+ év projektmegvalósítási tapasztalat szakmai vezetőként/munkacsoport vezetőként.
Elvárt végzettség: Felsőfokú végzettség műszaki/mérnöki területen.
Elvárt kompetencia:
- térinformatikai, hírközlőhálózati domain magasszintű ismerete;
- EU-s pályázati elszámolások ismerete;
- kiváló vezetői és szervezési készség;
- rendszerszemlélet;
- kiváló koordinációs készség;
- jó problémamegoldó képesség;
- jó kommunikációs képesség.
Előnyt jelent
- szolgáltatástervezésben való részvétel;
- több éves vezetői tapasztalat.
Amit kínálunk
- AGORA HUB irodaház nyújtotta 21. századi inspiráló munkakörnyezet;
- Rugalmas, hibrid munkavégzési lehetőség;
- Versenyképes jövedelem;
- SZÉP kártya juttatás;
- Munkavégzéshez szükséges IT eszközök
Munkahelyi extrák
- Céges étkező
- Kerékpártároló
- Ingyen kávé, üdítő
- Masszázs
Céginformáció
A Digitális Kormányzati Fejlesztés és Projektmenedzsment Kft. több EU-s finanszírozású projekt megvalósítója, célja, hogy a projektek megvalósítása keretében létrehozzon egy hatékony, a vállalkozások digitalizációs fejlesztését, digitális K+F+I fejlesztését támogató szolgáltatási rendszert. A magyar KKV-k technológiai fejlődéséhez és európai piacon való versenyképességének növeléséhez olyan piacra viteli, informatikai fejlesztési, pályázati tudást biztosító szolgáltatásokat nyújt Társaságunk, melynek köszönhetően a KKV-k képesek lesznek versenyképes termékeket fejleszteni és azokat sikeresen piacra vinni.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése