Állás részletei
-
Cég neve
Shoprenter Kft.
-
Munkavégzés helye
4033 Debrecen, Kassai út 129.
-
Egyéb juttatások
- Mobiltelefon
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Munkába járás támogatás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
- Kisgyermekeseknek
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Monitor (2 db)
- Windows
- Headset
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Angol felsőfok és
- Magyar anyanyelvi szint
- 5-10 év tapasztalat
- Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
Milyen kihívásra keressük új Head of Customer Support kollégánkat?
- Törekedj a legjobb ügyfélélményre: Fejleszd a minőségbiztosítási rendszerünk, amely segítségével folyamatosan monitorozni tudod és visszajelzésekkel irányítani tudod a csapatod teljesítményét.
- Megkeresések dokumentálása és kategorizálása: Finomítsd tovább a ticket tag-elési rendszerünk és folyamatainkkal, amellyel könnyen és átláthatóan lehet a megkereséseket kategorizálni.
- Ticket ownership folyamatainak hangolása: Építsd tovább a folyamatainkat, amiben átlátható és egyértelmű, hogy az egyes ticketeknek ki a gazdája és mi a státusza.
- Hatékonyság szem előtt tartása: Támogasd a csapatot abban, hogy mindenki megtalálja azokat a területeket, amiben szakértővé válhat és fejleszd tovább a tudásbázisunk, amiben a tudásanyagokhoz könnyen, egyszerűen, gyorsan hozzáférnek az ügyfelek.
- Kollégák személyi fejlődésének támogatása: Bővítsd tovább és tarts karban olyan belső képzési rendszert, amely alkalmas a kollégák gyors onboardingjára, illetve a meglévő kollégák rendszer ismeretének fejlesztésére és ellenőrzésére.
- Termékfejlesztési igények megfogalmazása: Tudd a roadmapen lévő projekteket értékelni az ügyfelek nézőpontjából. Ismerd és támogasd a céges stratégiát, értsd és tudd kommunikálni, hogy az ügyfélkapcsolat ennek megvalósításához hogyan járul hozzá.
Elvárások
Ha igazad Rád az állítások, akkor mindenképp jelentkezz hozzánk:
- Szakmai háttér: Legalább 5 év szakmai tapasztalat customer service/quality assurance területen.
- Minőségbiztosítás: Van tapasztalatod ügyfélkapcsolati minőségbiztosítási rendszerek működtetésében, optimalizálásában.
- People management: 12 közvetlen kollégád lesz, akik teljesítményéért és fejlődéséért felelős leszel.
- Folyamatos megújulás: Ami hatékony megoldás volt tavaly, már lehet idén nem hoz csak közepes eredményt. Ezért folyamatosan meg kell tudni újulni és a különböző metrikák figyelése mellett szükség esetén újratervezni.
- Eredményorientáltság: Nem elég a beletett erőfeszítés, a folyamatosan változó környezethez és ügyféligényekhez kell igazítani a szolgáltatásainkat. Így fontos, hogy olyan projekteken dolgozzon a csapatod, amelyek jól számszerűsíthető eredményt hoznak.
- Együttműködési képesség, erős kommunikációs skillek: A Head of Customer Support-nak minden stakeholderrel eredményesen kell tudnia együttműködni, amelynek a kommunikáció az alapja. Lesznek tulajdonosok, vezető társak, ügyfelek, akikkel rendszeresen tárgyalni kell akár angolul is.
Előnyt jelent
- Ekereskedelmi tapasztalat, különösen Shoprenter ismerete
- Zendesk, Salesforce, vagy MiniCRM felhasználói szintű ismerete
- AI eszközök használatában való tapasztalat
Amit kínálunk
Miért csatlakozz a Shoprenter csapatához?
Piacvezető termék: Közel 6000 ügyfelünk van Magyarországon, és az ügyfeleink áruházain keresztül realizálódik a teljes magyar internetes kereskedelem több mint 15 százaléka.
Közvetlen csapat: A Leadership csapat tagjaként a Head of Customer Support a Chief Financial Officernek reportál és szorosan együttműködik valamennyi vezetővel is. Leendő 12 fős, összeszokott csapatod nagy tapasztalattal rendelkező, kíváncsi, elkötelezett, tanulékony kollégákból áll.
Csapatépítők: Aktívan teszünk a csapategység megteremtéséért. Rendszeresen szervezünk csapatépítő eseményeket: grillezés, pizzázás, könyvklub, kirándulások, ahol garantált a jó hangulat. Ki ne érezné magát jól 80 intelligens, képzett fiatallal?
Fejlődési lehetőség: Rendszeresen szervezünk belső és külső tréningeket szakmai és soft skill témákban. Belépéskor egy átfogó, személyre szabott onboardingot tartunk számodra, hogy mielőbb belevághass a feladataidba. Vezetőként részt veszel a Leadership Academy vezetőfejlesztő programunkban is.
Modern, kényelmes és nyugodt iroda: Kényelmes, munkát és kikapcsolódást is támogató irodánkban van tér a csapat mellett akár belehallgatni hívásokba, akár tárgyalókba nyugodt körülmények közötti elvonulásra. Csapataink otthonról is dolgoznak, azonban vezetőként a te feladatod hogy megteremtsd az egyensúlyt az irodai és home office lehetőségei között. Irodánk a debreceni Kassai úti irodaházban található, ahol kávé, tea, ásványvíz, gyümölcsök, vitaminok várnak.
Versenyképes juttatás: A fizetésedet együtt, a tapasztalataid alapján határozzuk meg. Kompenzációs csomagunk biztosítja, hogy tudj a fontos dolgokra fókuszálni. A fizetés mellett biztosítunk coaching támogatást, házon belüli masszőrt, sőt, még fodrászt is. Hozzáférsz továbbá több mint ezer tananyaghoz könyv, ebook, podcast és videó formájában.
Cégcsoport nyújtotta előnyök: Két tulajdonosunk van: az Innonic Startup Studio és az Idosell lengyel ekereskedelmi vállalat, amelyek révén hasonló felépítésű csapatok szakembereivel tudsz tudást és tapasztalatot cserélni nap, mint nap a közös konyhákban vagy közösségi tereinkben vagy online.
Piacvezető termék: Közel 6000 ügyfelünk van Magyarországon, és az ügyfeleink áruházain keresztül realizálódik a teljes magyar internetes kereskedelem több mint 15 százaléka.
Közvetlen csapat: A Leadership csapat tagjaként a Head of Customer Support a Chief Financial Officernek reportál és szorosan együttműködik valamennyi vezetővel is. Leendő 12 fős, összeszokott csapatod nagy tapasztalattal rendelkező, kíváncsi, elkötelezett, tanulékony kollégákból áll.
Csapatépítők: Aktívan teszünk a csapategység megteremtéséért. Rendszeresen szervezünk csapatépítő eseményeket: grillezés, pizzázás, könyvklub, kirándulások, ahol garantált a jó hangulat. Ki ne érezné magát jól 80 intelligens, képzett fiatallal?
Fejlődési lehetőség: Rendszeresen szervezünk belső és külső tréningeket szakmai és soft skill témákban. Belépéskor egy átfogó, személyre szabott onboardingot tartunk számodra, hogy mielőbb belevághass a feladataidba. Vezetőként részt veszel a Leadership Academy vezetőfejlesztő programunkban is.
Modern, kényelmes és nyugodt iroda: Kényelmes, munkát és kikapcsolódást is támogató irodánkban van tér a csapat mellett akár belehallgatni hívásokba, akár tárgyalókba nyugodt körülmények közötti elvonulásra. Csapataink otthonról is dolgoznak, azonban vezetőként a te feladatod hogy megteremtsd az egyensúlyt az irodai és home office lehetőségei között. Irodánk a debreceni Kassai úti irodaházban található, ahol kávé, tea, ásványvíz, gyümölcsök, vitaminok várnak.
Versenyképes juttatás: A fizetésedet együtt, a tapasztalataid alapján határozzuk meg. Kompenzációs csomagunk biztosítja, hogy tudj a fontos dolgokra fókuszálni. A fizetés mellett biztosítunk coaching támogatást, házon belüli masszőrt, sőt, még fodrászt is. Hozzáférsz továbbá több mint ezer tananyaghoz könyv, ebook, podcast és videó formájában.
Cégcsoport nyújtotta előnyök: Két tulajdonosunk van: az Innonic Startup Studio és az Idosell lengyel ekereskedelmi vállalat, amelyek révén hasonló felépítésű csapatok szakembereivel tudsz tudást és tapasztalatot cserélni nap, mint nap a közös konyhákban vagy közösségi tereinkben vagy online.
Munkahelyi extrák
- Kávézó
- Zuhanyzási lehetőség
- Céges rendezvények
- Kerékpártároló
- Parkoló
- Kutyabarát
- Ingyen gyümölcs, nasi
- Ingyen kávé, üdítő
- Masszázs
Céginformáció
A Shoprenter küldetése
Segítünk a hazai vállalkozó szellemű embereknek webáruház tulajdonossá válni, majd eljutni a piacvezető webáruházig.
Ehhez pedig egy olyan e-kereskedelmi ökoszisztémát nyújtunk közel 6000 hazai kereskedőnek, amely itthon egyedülálló támogatást biztosít számukra: magas funkcionalitású webáruház motor, rendszeres oktatások és konzultációk, szakértő portál, telepíthető külső alkalmazások, kiemelt ügyféltámogatás és Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi rendezvényének (Ecommerce Expo) megszervezése.
Milyen csapat várja legújabb tagját?
Ügyfélkapcsolati csapatunkban nincs két egyforma nap, de a legnagyobb pörgés közepette is fókuszban tartják az alábbiakat:
Elsődleges cél az ügyfelek problémáinak a megoldása: mindent, amit a mindennapjaink során teszünk, azért csináljuk a Shoprenternél, hogy az ügyfeleinket hozzásegítsük a céljaik megvalósításához. Több ezer webáruház tapasztalata áll már mögöttünk, és ezáltal olyan értékes iránymutatást tudunk adni a webáruház tulajdonosoknak, amivel rengeteg időt és energiát spórolhatnak meg.
Folyamatos fejlődés: mivel az e-kereskedelem világa dinamikusan változik, nekünk is lépést kell tartanunk az újdonságokkal. Csapatunkban emiatt nagy hangsúlyt fektetünk a tanulásra és fejlődésre nemcsak saját szervezésű előadásokkal, workshopokkal, hanem más csapatok bevonásával is.
Termékfejlesztés: Az ügyfélkapcsolati csapat minden más szervezeti egységgel szorosan együttműködik, legyen szó akár az értékesítésről, marketingről, fejlesztői vagy backoffice funkciókról. Ügyfeleink visszajelzéseit becsatornázni a fejlesztési folyamatokba és a hasonlóan a készülő és elkészült újdonságokat kommunikálni az ügyfelek részére.
Segítünk a hazai vállalkozó szellemű embereknek webáruház tulajdonossá válni, majd eljutni a piacvezető webáruházig.
Ehhez pedig egy olyan e-kereskedelmi ökoszisztémát nyújtunk közel 6000 hazai kereskedőnek, amely itthon egyedülálló támogatást biztosít számukra: magas funkcionalitású webáruház motor, rendszeres oktatások és konzultációk, szakértő portál, telepíthető külső alkalmazások, kiemelt ügyféltámogatás és Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi rendezvényének (Ecommerce Expo) megszervezése.
Milyen csapat várja legújabb tagját?
Ügyfélkapcsolati csapatunkban nincs két egyforma nap, de a legnagyobb pörgés közepette is fókuszban tartják az alábbiakat:
Elsődleges cél az ügyfelek problémáinak a megoldása: mindent, amit a mindennapjaink során teszünk, azért csináljuk a Shoprenternél, hogy az ügyfeleinket hozzásegítsük a céljaik megvalósításához. Több ezer webáruház tapasztalata áll már mögöttünk, és ezáltal olyan értékes iránymutatást tudunk adni a webáruház tulajdonosoknak, amivel rengeteg időt és energiát spórolhatnak meg.
Folyamatos fejlődés: mivel az e-kereskedelem világa dinamikusan változik, nekünk is lépést kell tartanunk az újdonságokkal. Csapatunkban emiatt nagy hangsúlyt fektetünk a tanulásra és fejlődésre nemcsak saját szervezésű előadásokkal, workshopokkal, hanem más csapatok bevonásával is.
Termékfejlesztés: Az ügyfélkapcsolati csapat minden más szervezeti egységgel szorosan együttműködik, legyen szó akár az értékesítésről, marketingről, fejlesztői vagy backoffice funkciókról. Ügyfeleink visszajelzéseit becsatornázni a fejlesztési folyamatokba és a hasonlóan a készülő és elkészült újdonságokat kommunikálni az ügyfelek részére.
Jelentkezés módja
Kiválasztási folyamatunk
Fontosnak tartjuk, hogy tudd mikor mi történik a pályázatoddal, így szeretnék előre tájékoztatni, hogy Te is tudj tervezni:
Fontosnak tartjuk, hogy tudd mikor mi történik a pályázatoddal, így szeretnék előre tájékoztatni, hogy Te is tudj tervezni:
- Add be a jelentkezésed ezen az oldalon keresztül.
- Önéletrajzod HR Vezetőnk (Zombori Dénes) és Pénzügyi Vezetőnk (Vona Máté) fogja átnézni és ha úgy látjuk, hogy megfelelsz az elsődleges elvárásoknak, HR vezetőnk telefonon felveszi veled a kapcsolatot.
- Ha az alapvető irányokban egyetértünk, meghívunk egy tartalmas, online beszélgetésre ahol hosszasabban beszélgetünk rólad, szakmázunk és mi is mesélünk magunkról.
- A legjobb jelölteket meginvitáljuk egy személyes találkozóra. Itt a Shoprenter felsővezetőivel ismerkedhetsz meg és jobb rálátást kaphatsz stratégiánkra, jövőképünkre.
- Ha bekerültél a TOP 2 jelöltünk közé, zárásként megismerkedhetsz a leendő csapatoddal és azon vezető kollégákkal, akikkel a legtöbb napi interakcióban leszel. Erre az alkalomra egy egész napos programmal készülünk, hogy legyen idő mindenkinek minden fontos témát alaposan átbeszélni.
- Ha minden kihívást teljesítettél és kölcsönös a szimpátia, akkor rövid időn belül ajánlattal fogunk jelentkezni. :)
- Ha elfogadod az ajánlatunkat, személyre szabott onboarding folyamattal várunk