Állás részletei
-
Cég neve
EOS Faktor Zrt.
-
Munkavégzés helye
Hibrid • 1132 Budapest, Váci út 30. -
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- Nem kell tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Céginformáció
Az EOS Magyarország a világ 26 országában jelenlévő, világszerte több mint 7000 alkalmazottat foglalkoztató, egyik vezető nemzetközi követeléskezelő cégcsoport magyarországi tagja. Hiszünk abban, hogy sikereink alapját kollégáinknak köszönhetjük, ezért különösen nagy hangsúlyt fektetünk munkatársaink folyamatos fejlesztésére és karriermenedzsmentjükre. Mi az EOS-nál, rugalmas, magas szintű és humánus szolgáltatásokat nyújtunk. Csapatban dolgozunk, de tiszteljük és támogatjuk az egyéni ambíciókat is.
Milyen feladatokra számíthatsz?
• vállalatunkhoz érkező hivatalos dokumentumok iktatása, feldolgozása,
• kapcsolattartás az illetékes hivatalokkal írásban és telefonon,
• hitelezői igények bejelentése a hagyatéki eljárásokba,
• hagyatékátadó végzések feldolgozása és hagyatéki kalkulációk elkészítése,
• tájékoztatás és segítségnyújtás az örökösök részére a fizetési kötelezettségük teljesítésében.
• kapcsolattartás az illetékes hivatalokkal írásban és telefonon,
• hitelezői igények bejelentése a hagyatéki eljárásokba,
• hagyatékátadó végzések feldolgozása és hagyatéki kalkulációk elkészítése,
• tájékoztatás és segítségnyújtás az örökösök részére a fizetési kötelezettségük teljesítésében.
Milyen tudás szükséges?
• legalább középfokú végzettség, érettségi,
• kedves, megértő, barátságos hozzáállás,
• jó kommunikációs készség és stressztűrés,
• problémák hatékony kezelése, jó megoldások keresése,
• megbízható, pontos és precíz munkavégzés,
• magabiztos számítógép használat.
• kedves, megértő, barátságos hozzáállás,
• jó kommunikációs készség és stressztűrés,
• problémák hatékony kezelése, jó megoldások keresése,
• megbízható, pontos és precíz munkavégzés,
• magabiztos számítógép használat.
Előnyt jelent
• adminisztratív területen szerzett tapasztalat; esetleg bírósági, végrehajtó irodai, közjegyző irodai tapasztalat
Amit kínálunk
- 2 éves határozott idejű munkaviszonyt,
- versenyképes, havi fix alapbért,
- havi teljesítmény bónuszt,
- béren felül komplex juttatási csomagot (cafeteria, szemüvegtámogatás, kedvezményes mobilflotta stb.),
- kihívást jelentő, változatos, önálló munkavégzést,
- összetartó, támogató csapatot,
- biztos nemzetközi hátteret és üzleti környezetet,
- modern, könnyen megközelíthető, belvárosi munkahelyet (Nyugati pályaudvar környéke),
- heti 3 nap home office-t (betanulási idő után), mert hiszünk a rugalmasságban és a munka-magánélet egyensúlyának megtartásában,
- térítjük a napi munkába járási költséget és a hétvégi hazautazást (Mt. szerint),
- ingyenes, korlátlan sportolási és wellness szolgáltatás igénybevételét az irodaház szomszédságában, illetve csatlakozási lehetőséget támogatott sportköreinkhez,
- rendszeres szakmai képzéseket, csapatépítő programokat, rendezvényeket, gyümölcsnapot.
Munkahelyi extrák
- Zuhanyzási lehetőség
- Céges rendezvények
- Kerékpártároló
- Sportolási lehetőség
- Ingyen gyümölcs, nasi
- Játéksarok
Jelentkezés módja
Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
