Állás részletei
-
Cég neve
Budapest Főváros Kormányhivatala
-
Munkavégzés helye
1039 Budapest, Heltai Jenő tér 3. -
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Beiskolázási támogatás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Kisgyermekeseknek
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 1-3 év tapasztalat
- Főiskola
Állás leírása
Feladatok
A Budapest Főváros Kormányhivatala III. Kerületi Hivatala Gyámügyi Osztály feladat- és hatáskörébe tartozó, a gyermekvédelmi és gyámügyi feladat- és hatáskörök ellátásáról, valamint a gyámhatóság szervezetéről és illetékességéről szóló 331/2006. (XII.23.) kormányrendelet által előírt feladatok ellátása:
- Eljár a kerületi hivatal feladat-és hatáskörébe tartozó hatósági ügyekben; indokolt esetben feljelentés megtétele, illetve perindítása, vagy kezdeményezése a kormányrendeletben meghatározottak szerint.
- Ellátja az egyéb jogszabályban hatáskörébe utalt gyermekvédelmi és gyámügyi feladatokat.
Elvárások
- Magyar állampolgárság
- Cselekvőképesség
- Büntetlen előélet
- Erkölcsi bizonyítvány (a Kit. 82. § szerinti 3 hónapnál nem régebbi),
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása (amely feladat ellátáshoz szükséges)
- Felsőoktatásban szerzett végzettség vagy
- Érettségi végzettség és OKJ szerinti, a feladathoz kapcsolódó tanulmányi területen szerzett szakképesítés, vagy
- Érettségi végzettség és szakmajegyzék szerinti Szociális ágazatban szerzett szakképesítés.
Előnyt jelent
- közigazgatási alapvizsga
- szakmai tapasztalat
- jogi végzettség
Amit kínálunk
- Teljes munkaidő
- Kormányzati szolgálati jogviszony
- Határozatlan idejű jogviszony
- Stabil munkahely
- Kiszámítható hivatali munkarend
- Munka és magánélet egyensúlyának biztosítása
- Rendezett munkakörnyezet, barátságos kollégák
- Család- és gyermekbarát juttatási rendszer (pl. gyermeknevelési támogatás, iskolakezdési támogatás stb.)
- Cafetéria juttatás
Céginformáció
Budapest Főváros Kormányhivatala a magyar közigazgatás egyik legnagyobb és legmeghatározóbb intézménye.
A fővárosi és vármegyei kormányhivatalok a Kormány általános hatáskörű területi szerveiként működnek, biztosítva a lakosság számára az államhoz való közvetlen kapcsolódást. Csatlakozzon hozzánk, ha szívesen dolgozna egy sokszínű, elhivatott szakemberekből álló csapatban, amelynek célja, hogy hatékony és ügyfélbarát közigazgatást biztosítson nap, mint nap!
Jelentkezés módja
A "Jelentkezés" gombra kattintva kérem, csatolja a következőket:
- Részletes fényképes szakmai önéletrajz a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. számú melléklete alapján
- Iskolai végzettségeit, szakképzettségeit, idegennyelvtudást igazoló okiratok másolatai;
- Nyilatkozatát, mely szerint a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak az eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
