Budapest Főváros Kormányhivatala logo

Gyámügyi- és gyermekvédelmi igazgatási ügyintéző

Állás részletei

  • Cég neve

    Budapest Főváros Kormányhivatala

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • napi 8 óra
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • a gyermekvédelmi és gyámügyi feladat- és hatáskörök ellátásáról, valamint a gyámhatóság szervezetéről és illetékességéről szóló 331/2006 (XII.23.) kormányrendelet által előírt feladatok ellátása
  • védelembe vétellel kapcsolatos feladatok
  • gyámsággal, nevelésbe vétellel, ideiglenes hatályú elhelyezéssel kapcsolatos feladatok
  • szülői felügyeleti joggal kapcsolatos feladatok
  • gondnoksági ügyekkel kapcsolatos feladatok

Elvárások

  • Magyar állampolgárság
  • Cselekvőképesség
  • Büntetlen előélet
  • Erkölcsi bizonyítvánnyal igazolt büntetlen előélet (a Kit. 82.§ szerinti 3 hónapnál nem régebbi)
  • Felsőoktatásban szerzett végzettség (jogász, igazgatásszervező, szociális munkás, szociálpedagógus)
  • Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása
  • önálló munkavégzésre való képesség
  • jó írásbeli és szóbeli kifejezőkészség
  • magabiztos fellépés, konfliktuskezelési képesség

Előnyt jelent

  • közigazgatási alap és/vagy szakvizsga megléte
  • közigazgatásban szerzett jártasság

Amit kínálunk

  • Teljes munkaidő
  • Kormányzati szolgálati jogviszony
  • Határozatlan idejű jogviszony
  • Stabil munkahely
  • Kiszámítható hivatali munkarend
  • Munka és magánélet egyensúlyának biztosítása
  • Rendezett munkakörnyezet, barátságos kollégák
  • Megfelelő jövedelem
  • Cafetéria juttatás
  • Család- és gyermekbarát juttatási rendszer (gyermeknevelési támogatás, iskolakezdési támogatás)

Céginformáció

A fővárosi és vármegyei kormányhivatalok a kormány általános hatáskörű területi kormányzati igazgatási szervei. A területi közigazgatás legnagyobb egységeit képező 20 kormányhivatal a vármegyeszékhelyeken, a főváros és Pest Vármegye esetében pedig Budapesten működik.

Munkavégzés helye:

A felsorolt Kormányhivatalok egyikében a pályázó választása szerint:

  • 1039 Budapest, Heltai Jenő utca 3.
  • 1145 Budapest, Pétervárad utca 11-17.
  • 1068 Budapest, Szófia utca 17.
  • 1051 Budapest, József nádor tér 10.
  • 1211 Budapest, Szent Imre tér 11.
  • 1117 Budapest Prielle Kornélia utca 4/b.

Jelentkezés módja

A jelentkezéshez kérjük csatolni:

  • Részletes fényképes szakmai önéletrajz a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. számú melléklete alapján
  • Iskolai végzettségeit, szakképzettségeit, idegennyelvtudást igazoló okiratok másolatai;
  • Nyilatkozatát, mely szerint a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak az eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul

 

A bizalmasan kezelt jelentkezések a beérkezés után folyamatosan kerülnek elbírálásra. A kiválasztott jelentkezők személyes interjún vesznek részt, ahol szakmai és személyes rátermettségüket vizsgáljuk. A pályázat elbírálásának eredményéről a jelentkezők elektronikusan vagy telefonon kapnak értesítést.


Álláshirdetés jelentése