Állás részletei
-
Cég neve
WTS Klient Gazdasági Tanácsadó Kft.
-
Munkavégzés helye
2040 Budaörs
-
Egyéb juttatások
- Mobiltelefon
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Nyelvtanulás támogatása
- Munkába járás támogatás
- Egészségbiztosítás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
- Rugalmas munkaidő
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Angol középfok
- 3-5 év tapasztalat
- Főiskola
Állás leírása
GL accountant (kontrolling tapasztalattal)
Mit kínálunk cserébe?
- A szuper alapbéreden felül bruttó 32.000 Ft cafeteriát is biztosítunk havonta
- Egészségbiztosítási csomag, amelyen keresztül számos szűrés és vizsgálat elérhető ingyenesen a munkavállalóink számára
- ALL YOU CAN MOVE SportPass, hogy kedvezményesen sportolhass
- Home office lehetőség, megspórolhatod a reggeli készülődést és korán sem kell kelned
- Támogatjuk a továbbképzéseket, illetve a nyelvtanfolyamokat is, így a fejlődésed szinte garantált nálunk
- Nálunk extra szabadnapokban is részesülhetsz
- Az eszközeid (laptop, telefon) már az első napodon várni fognak téged
- Rendszeres gyümölcsnapokkal gondoskodunk arról, hogy fel tudd tölteni a vitamin raktáraidat
- Ha a koffein szerelmese vagy, akkor nálunk nem lesz gondod, ugyanis korlátlan kávé és tea áll rendelkezésre számodra is
- Dolgozóink különböző kedvezményekre is jogosultak pl. a Praktikerbe, Ofotért, Vision, GreenGo stb.
- Plusz jövedelemre tudsz szert tenni nálunk, ha ajánlasz hozzánk új kollégákat, ugyanis összesen 300.000 Ft ütheti a markod egy új munkavállalóért
- Gyakori céges rendezvények, amelyeken mindenki részt vehet
- Rendszeres csapatépítő programok, ahol a szűk csapat tud még jobban összecsiszolódni
- Biztosítunk ingyenes sorompóval védett parkolóhelye
Ezek lesznek a feladataid ebben a pozícióban:
- Feladatod lesz a tudásátvitel kezelése a nemzetközi szervezetek és az SSC között (MEA régió)
- Havi zárások elvégzése, főkönyvek egyeztetése
- Az eredménykimutatás és a mérleg számlák hibáinak felismerésénél és javításánál is szükség lesz a munkádra
- Részt vehetsz a folyamatokhoz kapcsolódó dokumentációk elkészítésében és a jelentések folyamatfejlesztésében
- Riportok készítése és fejlesztése
- Számítunk rád a regionális kontrolling osztállyal való kapcsolattartásban is
- Együttműködés az SSC belső ügyfelekkel
Amire szükséged lesz, hogy sikeres legyél ebben a pozícióban:
- Ha rendelkezel felsőfokú végzettséggel, kifejezetten örülünk, ha gazdasági szakon szerezted
- Ha legalább 3-5 év tapasztalatod van teljes körű könyvelési területen (ebből minimum 2 év kontrolling tapasztalat)
- Ha erős középszintű angol nyelvtudásod van, szükséged lesz rá a minden napi kommunikáció során, szóban és írásban egyaránt
- Ha precíz, pontos vagy, aki mindig betartja a határidőket
- Ha türelmes és rugalmas vagy az ügyfelekkel
- Előny, de nem elvárás, ha IFRS számviteli tudással rendelkezel
- Szoftverek tekintetében előny, ha ismered az AX, Tm1, BFC rendszereket
Mit lehet még tudni a cégről?
Partnercégük egy egyedülálló technológiai cég, amely nemzetközi szinten piacvezetőnek számít, többek között 3D arcfelismeréssel, biztonságtechnikával, banki chip-ek programozásával foglalkozik.
"Az Év Irodája" díjat is elnyerte a vállalat, ugyanis modern és fiatalos irodai környezet vár a munkatársakra. Az együttműködést segítő közösségi terek, és a világos irodák mellé egy gyönyörű kilátás is párosul, ráadásul kutyabarát munkahely. :)
Hogyan lehet megközelíteni az irodát?
Budaörsi irodánk könnyen megközelíthető autóval, ugyanis közvetlen kapcsolattal rendelkezik az M1/M7-es autópályákhoz, mindössze 10 perc Budapesttől. A parkolás is adott, hiszen a mélygarázsban és a felszínen is van lehetőség erre.
Hogyan lehet megközelíteni az irodát?
Tömegközlekedéssel is könnyen megközelíthető, több busz is megáll közvetlenül az irodaház mellett, de van külön buszjárat is (Kelenföldtől) a dolgozóknak.
Állás, munka területe(i):
- Pénzügy, Könyvelés
- Kontrolling
- Könyvelés