Grafton Recruitment logo

Generalista adótanácsadó / szenior adótanácsadó (nem compliance!) (103-7-42876/PR)

Állás részletei

  • Cég neve

    Grafton Recruitment

  • Munkavégzés helye

    Budapest XIII. kerület

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Egyetem
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Grafton Recruitment

Generalista adótanácsadó / szenior adótanácsadó (nem compliance!) (103-7-42876/PR)

Feladatok:

Ügyfelünk elnyerte a Családbarát vállalat és a Megbízható munkaadó címet is, nem ok nélkül.

Fontos számukra, hogy a munka el legyen végezve, de az is, hogy mindezt a munkavállalók jó körülmények között tehessék, túlóra nélkül.

Ennek a cégnek a megbízásából keresünk most egy olyan kollégát, aki generalista tanácsadóként az alábbi feladatokért felel majd, de ez változhat tapasztalat függvényében. Nem szükséges minden adónemben szerzett tapasztalat, lényeg a motiváció a fejlődésre!

- adótanácsadás hazai és nemzetközi adóügyi kérdésekben minden adónemre vonatkozóan
- adótanácsadások, adótanácsadói levelek, állásfoglalások írása magyar, angol nyelven is
- részvétel adóellenőrzésekben, az adózó képviselete adóhivatalnál, egyéb hivataloknál
- adóátvilágítás (Tax Due Diligence)
- Áfa regisztrált társaságok adószakmai támogatása, társasági adó és helyi iparűzési adóbevallások elkészítése
- szakértői anyagok, cikkek és előadások elkészítésére, megtartására ( akár idegen nyelven is)
- részvétel (akár előadóként is) hazai és nemzetközi szakmai konferenciákon

Elvárások:

- közgazdasági/számviteli/pénzügyi végzettség
- Kb. 2-4 év, (4-6 év szenior szinten) bármilyen területen szerzett adótanácsadó tapasztalat
- angol üzleti nyelv magabiztos ismerete, tanácsadói leveleket kell írni angolul
- ügyfélorientált, felelősségteljes munkavégzés
- kezdeményezőkészség, proaktivitás, jó kommunikációs készség
- pontos, együttműködő, segítőkész attitűd, csapatmunkára való képesség

Amit a megbízónk kínál:

- túlóra mentes munkavégzés
- 2 nap iroda / 3 nap home office, ha valaki az ország távolabbi feléről járna be, 1 irodai nap is megvalósítható
- angol vagy német nyelvoktatás személyre szabottan, nem csoportban!
- 13. havi fizetés
- netto 15 000 HUF cafeteria
- netto 10 000 HUF rezsitámogatás
- szakmai tréningek
- iroda masszázs, gyümölcsnap, csapatépítők

Állás, munka területe(i):

  • Pénzügy, Könyvelés
  • Adótanácsadó, Szakértő

Álláshirdetés jelentése