Autohome Magyarország Kft. logo

Gazdasági ügyintéző

Állás részletei

  • Cég neve

    Autohome Magyarország Kft.

  • Munkavégzés helye

    1196 Budapest, Kisfaludy utca 49.

  • Fizetés

    Bruttó 430e - 460e Ft havi bér
    Számolja ki a nettó fizetést bérkalkulátorunkkal! Bérkalkulátor
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Workstation
    • Monitor (2 db)
    • Windows
    • Desktop PC
  • Elvárások

    • Angol alapfok
    • Nem kell tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Szerződött ügyfelek felé történő számlák kiállítása
  • Kiállított számlák határidőre történő kifizetésének ellenőrzése
  • Havi pénzügyi zárásban való aktív részvétel
  • Bejövő posta és elektronikus posta rendszerezése, kijelölt részlegre történő továbbítása
  • Kimenő levelek postázása
  • Kimutatások készítése
  • Számlák ellenőrzése és iktatása
  • Meglévő ügyfelekkel kapcsolattartás esetenként angolul
  • Az iroda működéséhez szükséges eszközök beszerzése

Elvárások

  • MS Office programok, elsősorban excel, ismerete. Függvényeket, kimutatásokat napi szinten kell majd használnod
  • Alapfokú angol nyelvtudás
  • Önálló, pontos és precíz munkavégzés. A munkánk során legtöbbször egyénileg elvégzendő feladataid lesznek, amivel Te is a csapat munkáját támogatod
  • A feladataidat önállóan sorrendbe tudod rakni és be tudod úgy osztani az idődet, hogy határidőre elkészülj a feladataiddal
  • Rendelkezz minimum középfokú végzettséggel
  • Légy motivált a munkád iránt
  • Rendelkezz haladó számítógépes felhasználói ismeretekkel
  • Legyen igényed és képességed új ismeretek elsajátítására

Előnyt jelent

  • Dolgoztál már számlázással kapcsolatos területen
  • Középfokú, aktív angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Proaktivitás
  • Idegennyelv ismerete (angol nyelv előnyben)
  • Van pénzügyi területen szerzett tapasztalatod
  • Vezetői engedély

Amit kínálunk

  • Biztos munkahely, hosszú távú foglalkoztatás
  • Versenyképes fizetés
  • Heti 40 órás fix munkaidő, 5 nap irodai jelenlét (munkaidő: H-P: 9:00-17:20) 
  • Kellemes környezet, barátságos légkör
  • Korlátlan céges kávé, tea.  Minden második héten céges gyümölcs, havonta egyszer céges ebéd

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

 Angol tulajdonú cégcsoportunk több mint négy évtizede prémium assistance szolgáltatást biztosít Európa területén. Budapesti irodánk adminisztrációs részlegét szeretnénk bővíteni új csapattaggal. Pályakezdők jelentkezését is várjuk. 
 

Jelentkezés módja

Amennyiben álláshirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, fényképes önéletrajzodat fizetési igény megjelölésével várjuk a jelentkezem gombra kattintva.


Álláshirdetés jelentése