ZÁÉV Zrt. logo

Gazdasági igazgatói asszisztens

Állás részletei

  • Cég neve

    ZÁÉV Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Budaörs

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Gazdasági igazgatói asszisztens

Munkavégzés helye: Budaörs

 

 

A ZÁÉV Zrt. leányvállalataival együtt ma már közel 400 munkavállalót foglalkoztató, az ország egyik meghatározó és dinamikusan fejlődő magasépítési fővállalkozó és generálkivitelező nagyvállalata.

Magas szintű munkával hosszú évtizedek óta formáljuk épített környezetünket, mindennapjainkat. 

Munkatársainknak egy megbízható munkahelyen túl folyamatos fejlődést biztosító életpályát kínálunk mindamellett, hogy nagyszabású projektek megvalósításának is részesei lehetnek.

Feladatok:

  • A gazdasági igazgató szakmai munkájának teljes körű, napi szintű támogatása és személyi asszisztenciája;
  • Személyes, telefonos és e-mail-es megkeresések kezelése, a vezetői megbeszélések, találkozók megszervezése, koordinálása, ütemezése, valamint jegyzőkönyvek készítése;
  • Kiadott feladatok rendszerezése, követése, visszaellenőrzése;
  • Projektmunkákban való aktív részvétel;
  • Aktív támogatás a szóbeli-írásbeli kommunikációs kapcsolattartásban;
  • Elsősorban controlling fókuszú jelentések, adatszolgáltatások, beszámolók szakmai szempontú előkészítése, összeállítása;
  • A gazdasági igazgatóságon belüli, és a társosztályokkal történő kommunikáció elősegítése, erősítése

Amit kérünk:

  • felsőfokú közgazdasági végzettség;
  • akár már egyetem alatt megszerzett 1-2 éves szakirányú tapasztalat
  • strukturált gondolkodásmód;
  • MS Office erős, felhasználói szintű ismeretek (Excel, Word, PPT, Power BI);
  • kiváló kommunikációs és szervezőkészség;
  • rugalmasság, stressztűrő képesség;
  • precizitás, önállóság;
  • bizalmas információkezelés;
  • magasfokú együttműködőkészség

Előnyt jelent:

  • építőipari és/vagy controlling tapasztalat;
  • aktív angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt

Amit kínálunk:

  • heti 40 órás, határozatlan idejű jogviszony;
  • folyamatos szakmai fejlődési lehetőség, a teljesítmény elismerése;
  • támogató, színvonalas, modern munkakörnyezet;
  • versenyképes juttatások;
  • béren kívüli egészségügyi szolgáltatás

 

 

LEGYEN A ZÁÉV ÉPÍTŐMESTER CSAPATÁNAK TAGJA, VÁRJUK JELENTKEZÉSÉT!

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Szakmai asszisztens
  • Személyi asszisztens

Álláshirdetés jelentése