Biggeorge Property Nyrt. logó

Gazdasági igazgató

Állás részletei

  • Cég neve

    Biggeorge Property Nyrt.

  • Munkavégzés helye

    Budapest, II. kerület
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Egészségbiztosítás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 5-10 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
A Biggeorge Property Nyrt. tevékenysége kereskedelmi - (iroda, szálloda, kiskereskedelmi, ipari/logisztikai) és lakóingatlan - fejlesztésekre egyaránt kiterjed. Társaságunk az elmúlt években a saját fejlesztések mellett számos ingatlan befektetést is végrehajtott, így mostanra a kezelt ingatlanok mérete közel 150,000 m2-t tesz ki és folyamatosan növekszik.
A jövedelemtermelő ingatlanokért és logisztikai fejlesztésekért felelős üzletágunkhoz keresünk most új kollégát
GAZDASÁGI IGAZGATÓ
munkakörbe
  • Cég és projekt szintű üzleti tervezés.
  • A potenciális tranzakciókhoz tartozó modellszámítások készítése.
  • Operációs összhang megteremtése az alapkezelővel.
  • Cash flow menedzsment, pénzügyi hatékonyság, a likviditás biztosítása érdekében cég és projektalap szinten
  • Cég és projekt szintű ellenőrzési folyamatok kialakítása és működtetése összhangban a cégcsoport szintű folyamatokkal a hatékony és átlátható működés biztosítása érdekében
  • Az üzletág rendszeres és pontos beszámolóinak elkészítése.
  • A rendszerfejlesztési projektek menedzsmentje, a pénzügyi nyomon követést és az automatizálást elősegítő belső rendszerfejlesztések irányítása, összefogása.
  • A jelenlegi folyamatok azonosítása és azok hatékonyságának elemzése, valamint közreműködés a folyamatok fejlesztésében, illetve karbantartásában, esetleges változások esetén aktualizálásában. Minden fent említett folyamat és rendszer dokumentálása is a gazdasági vezető részvételével valósul meg, hogy az átláthatóság és a compliance biztosított legyen.
  • A cégcsoport központi pénzügyi és kontrolling vezetésének iránymutatásai és elvárásai szerint működve, a szervezeten belüli egységes és koordinált működés biztosítása.
  • Csapatodhoz tartozó kollégák munkájának felügyelete, koordinálása, ellenőrzése.
  • Felsőfokú szakirányú végzettséggel rendelkezel
  • Van legalább 10 év szakmai tapasztalatod pénzügyi, gazdasági területen, és legalább 2 év szakmai tapasztalatod hasonló jellegű, gazdasági vezető munkakörben
  • Magas színtű MS Excel ismeretekkel rendelkezel
  • Kommunikációs szintű az angol nyelvtudásod
  • A rád bízott feladatokat kellő felelősséggel és precizitással látod el
  • Szereted a változatos, kihívásokkal teli munkát, a nem hétköznapi feladatokat
  • Komplex juttatási csomagot biztosítunk minden kollégánk számára: alapjövedelemmel, cafeteriával, egészségbiztositással és további bónuszokkal ismerjük el kollégáink teljesítményét.
  • Folyamatosan fejlődő, innovatív cégcsoport, stabil vállalati háttér.
  • Az egész országra kiterjedő, folyamatosan bővülő ingatlan portfólió.
  • Támogatjuk az egyéni fejlődésedet szakmai és készség fejlesztő képzésekkel.
  • Jól felszerelt iroda vár rád korlátlan kávé és tea fogyasztással, keddenként pedig gyümölcsnapot tartunk.
  • Összetartó csapattal várunk, melyet közös programokkal (téli és nyári csapatépítővel, év végi gálával) erősítünk.
  • Az alap- és életkor alapján járó szabadságon túl extra napokat is biztosítunk kollégáink számára.
  • Céges rendezvények
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Álláshirdetés jelentése