DSV Hungária Kft. logo

Fuvarszervező asszisztens

Állás részletei

  • Cég neve

    DSV Hungária Kft.

  • Munkavégzés helye

    1112 Budapest, Balatoni út 2/A.

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

DSV Hungária Kft.

Fuvarszervező asszisztens

Szeretnél egy innovatív, összetartó csapatban dolgozni? Fontos számodra a stabil nemzetközi háttér, ugyanakkor a családias környezet, ahol odafigyelünk rád és megmutathatod magad? Számít neked a fejlődés és tanulás lehetősége? Akkor megtaláltál minket!
 
Csatlakozz a DSV-hez, ahol
  • egy skandináv vállalati kultúrában megkapod a felhatalmazást, hogy cselekedj és döntéseket hozz - a kreatív gondolkodás érték,
  • a hibákat tanulási lehetőségként fogjuk fel,
  • a tehetségedet folyamatosan ápoljuk,
  • a szakmában kiváló embereket adunk melléd, hogy tanulj és egyéni céljaidat is megvalósíthasd.

Milyen feladatokat látsz el nálunk?

  • Aktívan támogatod a Nemzetközi fuvarszervezőink munkáját a tervezés és lebonyolítás adminisztrációs folyamatai tekintetében,
  • Az elvégzett szállítások teljesítését igazoló dokumentumait beszerzed és az archiválási rendszerünkbe feltöltöd,
  • Aktívan együttműködsz a számlázási csoportunkkal, hogy az általunk nyújtott szolgáltatások pontos és precíz számlázása biztosított lehessen,
  • Napi kapcsolatot tartasz a társosztályokkal és a külföldi DSV kirendeltségekkel,
  • Megbízásokat rögzíted a vállalatirányítási rendszerben, valamint a kapcsolódó adminisztrációs feladatokat elvégzed,
  • A hó végi zárás előkészítéséhez kapcsolódó adminisztrációt támogatod.

Ami a pozíció betöltéséhez szükséges:

  • Magabiztosan beszélsz és írsz angolul,
  • Precíz vagy és az elvégzett munkádra igényes attitűd jellemez,
  • Határozott fellépésed van,
  • Jó a stressztűrő képességed,
  • Szeretsz csapatban dolgozni,
  • Felhasználói szinten ismered a Microsoft Word, Excel-t.

Miért minket válassz?

  • Frekventált helyszín: modern, könnyen megközelíthető irodánk van Kelenföldön az autóbusz pályaudvar mellett,
  • Vidám mindennapok: jó hangulatban, összetartó csapatban dolgozunk,
  • Széleskörű juttatás: SZÉP kártya juttatást nyújtunk, valamint lojalitásodat 5 évenként pénzjutalommal és extra szabadsággal köszönjük meg,
  • Ügyelünk egészségedre: nagy figyelmet fordítunk az egészségmegőrzésre, a mozgás fontosságára, így hozzájárulunk az AYCM Sportpass-hoz, valamint egészségbiztosítást nyújtunk munkavállalóink számára,
  • Home office: jelenleg heti 2 nap Home Office lehetőséget biztosítunk,
  • Tanulj és fejlődj: odafigyelünk arra, hogy naprakész tudással rendelkezz így széles palettájú tréning lehetőségek várnak rád, nem csak szakmai, de az egészségmegőrzés tekintetében is.

Állás, munka területe(i):

  • Szállítás, Beszerzés, Logisztika
  • Logisztikus, Fuvarszervező

Jelentkezés módja

Önéletrajzodat a "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk.