Állás részletei
-
Cég neve
DSV Hungária Kft.
-
Munkavégzés helye
1112 Budapest, Balatoni út 2/A.
-
Egyéb juttatások
- Cafeteria
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
DSV Hungária Kft.
Fuvarszervező asszisztens
Szeretnél egy innovatív, összetartó csapatban dolgozni? Fontos számodra a stabil nemzetközi háttér, ugyanakkor a családias környezet, ahol odafigyelünk rád és megmutathatod magad? Számít neked a fejlődés és tanulás lehetősége? Akkor megtaláltál minket!
Csatlakozz a DSV-hez, ahol
Csatlakozz a DSV-hez, ahol
- egy skandináv vállalati kultúrában megkapod a felhatalmazást, hogy cselekedj és döntéseket hozz - a kreatív gondolkodás érték,
- a hibákat tanulási lehetőségként fogjuk fel,
- a tehetségedet folyamatosan ápoljuk,
- a szakmában kiváló embereket adunk melléd, hogy tanulj és egyéni céljaidat is megvalósíthasd.
Milyen feladatokat látsz el nálunk?
- Aktívan támogatod a Nemzetközi fuvarszervezőink munkáját a tervezés és lebonyolítás adminisztrációs folyamatai tekintetében,
- Az elvégzett szállítások teljesítését igazoló dokumentumait beszerzed és az archiválási rendszerünkbe feltöltöd,
- Aktívan együttműködsz a számlázási csoportunkkal, hogy az általunk nyújtott szolgáltatások pontos és precíz számlázása biztosított lehessen,
- Napi kapcsolatot tartasz a társosztályokkal és a külföldi DSV kirendeltségekkel,
- Megbízásokat rögzíted a vállalatirányítási rendszerben, valamint a kapcsolódó adminisztrációs feladatokat elvégzed,
- A hó végi zárás előkészítéséhez kapcsolódó adminisztrációt támogatod.
Ami a pozíció betöltéséhez szükséges:
- Magabiztosan beszélsz és írsz angolul,
- Precíz vagy és az elvégzett munkádra igényes attitűd jellemez,
- Határozott fellépésed van,
- Jó a stressztűrő képességed,
- Szeretsz csapatban dolgozni,
- Felhasználói szinten ismered a Microsoft Word, Excel-t.
Miért minket válassz?
- Frekventált helyszín: modern, könnyen megközelíthető irodánk van Kelenföldön az autóbusz pályaudvar mellett,
- Vidám mindennapok: jó hangulatban, összetartó csapatban dolgozunk,
- Széleskörű juttatás: SZÉP kártya juttatást nyújtunk, valamint lojalitásodat 5 évenként pénzjutalommal és extra szabadsággal köszönjük meg,
- Ügyelünk egészségedre: nagy figyelmet fordítunk az egészségmegőrzésre, a mozgás fontosságára, így hozzájárulunk az AYCM Sportpass-hoz, valamint egészségbiztosítást nyújtunk munkavállalóink számára,
- Home office: jelenleg heti 2 nap Home Office lehetőséget biztosítunk,
- Tanulj és fejlődj: odafigyelünk arra, hogy naprakész tudással rendelkezz így széles palettájú tréning lehetőségek várnak rád, nem csak szakmai, de az egészségmegőrzés tekintetében is.
Állás, munka területe(i):
- Szállítás, Beszerzés, Logisztika
- Logisztikus, Fuvarszervező
Jelentkezés módja
Önéletrajzodat a "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk.