Melon HR Technology Kft. logó

Fürdőszoba webshop adminisztrátor/irodai munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    Melon HR Technology Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Munkába járás támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • Nem kell tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
Partnerünk Magyarország egyik meghatározó fürdőszoba szaküzlete és webshopja. Kiemelt termékeik mellett nagykereskedelmi partnerkapcsolatokat is építenek, ezért egy olyan szervező, precíz kollégát keresnek, aki kulcsszerepet töltene be az iroda, webshop és nagykereskedelem között.
Webshop adminisztráció - online megrendelések feldolgozása:
- termékek rendelése beszállítói B2B platformokon
- ügyfelekkel való kapcsolattartás rendelésekkel kapcsolatban
- beérkező áru bevételezése
- webshop termékadatbázis frissítése, ellenőrzése
- számlázás, kasszakezelés
- értékesítő és raktáros kollégák támogatása
Nagykereskedelmi támogatás - kapcsolattartás nemzetközi partnerekkel (jellemzően angol nyelven):
- árajánlatok készítése
- árubeszerzés és készletkezelés koordinálása
- piackutatás, potenciális külföldi partnerek felkutatása
- hírlevelek készítése és kiküldése
- Középfokú végzettség
- Precízen, megbízhatóan dolgozol
- Jó problémamegoldó és priorizálási képességgel rendelkezel
- Képes vagy határidőket tartani
- Proaktívan jelzed, ha valamit jobbá lehet tenni, és keresed a megoldást
- Angolul kommunikálsz írásban és szóban
- Excelben legalább középhaladó szinten dolgozol
- Nem okoz gondot az adminisztráció monotóniája
- Stabil, hosszú távú munkahely
- Vidám, családias csapat
- Fürdőszobai termékismeretet megtanítjuk – szakmai fejlődés biztosított
- Modern munkakörnyezet, saját iroda bemutatótermi környezetben
- Versenyképes bér
- Vidékről történő munkába járás támogatása
- Nem egy unalmas irodai admin pozíció — itt valódi forgás van ügyfelek, beszállítók, raktár és értékesítés között. Ez egy központi, kapcsolati szerep, ahol Te tartod össze a folyamatokat
- Munkaidő: hétfőtől péntekig 8:00–16:20
- Fürdőszobai termékismeret (szaniter, zuhanykabin, csaptelep, burkolat)
- Admin tapasztalat gyártásban vagy projektkörnyezetben
- 3D látványtervezési tudás
- Grafikai vagy marketing tapasztalat (webshop szöveg/visual készítésben)

Álláshirdetés jelentése