BECK AND PARTNERS Kft. logó

Front Office munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    BECK AND PARTNERS Kft.

  • Munkavégzés helye

    Hibrid Budapest, elsősorban a Campona Üzletközpontban, alkalmanként a Kolosy téren, időszakosan pedig home office lehetőséggel
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol alapfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
Partnerünk, egy folyamatosan megújuló egészségügyi cégcsoport komplex feladatkör ellátására keres  átlagon felüli képességekkel rendelkező munkatársat a cégcsoport egészségügyi szolgáltató, termékforgalmazó és integratív wellness központja számára szervezési, adminisztratív és ügyfélszolgálati feladatok ellátására az alábbi munkakörbe:

FRONT OFFICE MUNKATÁRS
  • Műszakok tervezése és szervezése az egészségügyi dolgozók számára
  • Foglalkozás-egészségügyi beutalók feldolgozása, időpontok kezelése és optimalizálása, kapcsolattartás megbízókkal és szakemberekkel
  • Telefonos megkeresések kezelése, vizsgálati és szakorvosi időpontok rögzítése, tájékoztatás, ajánlatadás, leletek továbbításának felügyelete, reklamációk kezelése
  • Termékekre és mobil szűrésekre érkező megkeresések rögzítése, ajánlatadás, rendelések felvétele és kiszállítások intézése
  • Ügyfelek fogadása a wellness központban, tájékoztatás, irányítás, létesítmény működésének támogatása
  • Általános adminisztratív és koordinációs feladatok ellátása (logisztika, számlázás, eszköznyilvántartás)
  • Középfokú végzettség
  • Minimum 3–5 év szakmai tapasztalat komplex feladatok ellátásában egészségügyi, front office vagy adminisztratív területen
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás
  • Kiváló kommunikációs készség, kedvesség, igényes megjelenés
  • Erős prioritás- és időmenedzsment, stressztűrés, felelősségvállalás
  • Precíz, megbízható adminisztratív munkavégzés, monotonitás tűrése, önállóság
  • Multitasking, gyors feladatváltás és párhuzamos figyelemmegosztás képessége
  • Nyitottság az újdonságokra, proaktív (“doer”) hozzáállás, rugalmasság és sokoldalúság
  • Kooperatív kommunikáció, mátrix szervezetben és távoli együttműködésben szerzett jártasság
  • Gyors tanulás, jó problémamegoldó és erős rendszerszintű átlátóképesség, AI-eszközök iránti nyitottság
  • Versenyképes juttatások, a munkába járás támogatása
  • Magán egészségbiztosítás
  • Egészségügyi és wellness szolgáltatások és termékek dolgozói áron vagy ingyenes juttatásként
  • Változatos munka, újabb lehetőségek a cégcsoporton belül
  • Kis szervezet, családias légkör
  • Döntően önálló munka
  • Munkaidő: hétfőtől-péntekig 9.30-18.00-ig
  • Munkavégzés helye: elsősorban a Campona Üzletközpontban, alkalmanként a Kolosy téren, időszakosan pedig home office lehetőséggel
  • Tapasztalat egészségügyi szolgáltatónál, magánklinikán, diagnosztikai vagy foglalkozás-egészségügyi központban
  • Wellness/gyógyászati központ, illetve orvostechnikai termékeket forgalmazó vállalat adminisztratív vagy ügyfélkezelési területén szerzett gyakorlat
Kérjük, pályázatát a jelentkezés gombra kattintva küldje el.

Álláshirdetés jelentése