Állás részletei
-
Cég neve
Merkantil Bank Zrt.
-
Munkavégzés helye
1138 Budapest, Föveny utca 6.
-
Egyéb juttatások
- Mobiltelefon
- Egészségpénztár
- Cafeteria
- Munkába járás támogatás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok
- 3-5 év tapasztalat
- Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
Új munkatársunkként feladatod lesz a folyamatok jogszabályok és a csoporton belüli szakmai és hatékonysági normák szerinti működésének kialakítása, a szakmai szempontok képviselete és a folyamatok folyamatos fejlesztése az aktuális piaci elvárásoknak megfelelően:
- A folyamatok feltérképezése, elemi tevékenységekre bontása, majd a folyamatfejlesztési lehetőségek vizsgálata különböző módszertanok szerint;
- A folyamatjavítási javaslatok előterjesztése, véleményeztetése és szükség szerinti elfogadtatása;
- Üzleti és egyéb elvárások (jogszabályi, MNB, anyavállalati) felmérése, elemzése és értelmezése;
- A folyamatfelmérések és fejlesztések alapján a meglévő és a jövőbeni folyamatok ábrázolása, az ügyrendek elkészítése, rendszeres aktualizálása, kommunikációja és oktatása;
- Közreműködés a folyamatok és utasítások tervezésében, üzleti igényeinek kialakításában;
- Folyamatparaméterek (KPI, SLA) azonosítása és a folyamatmérési módszerek bevezetése;
- Az elvárásokból eredő IT fejlesztési igény esetén az üzleti specifikációk előkészítése és koordinációja.
- Üzleti területek vezetőinek támogatása a folyamatok visszamérésének kiértékelésében.
- Üzleti folyamatokat érintő projektekben közreműködés, szakmai támogatás nyújtása.
Elvárások
- Közgazdasági / pénzügyi egyéb felsőfokú (Vezetés és Szervezés, Gazdasági informatikus, Informatikus stb.) végzettség;
- 3-5 év szakmai tapasztalat, preferáltan, de nem kizárólag pénzügy, folyamat-, projektmenedzsment vagy szabályozás területen
- Folyamatszemléletű, kritikus gondolkodás
- Önálló munkavégzés, egyúttal csapatmunkában együttműködés
- Stratégiai gondolkodás
- Kiváló elemző és problémamegoldó képesség, rendszerszemlélet;
- Angol nyelvtudás
- Kreativitás, kezdeményezőkészség, nyitottság az új megoldásokra;
- Magas szintű MS Office felhasználói és prezentációs ismeretek;
Előnyt jelent
- Nemzetközi és/vagy multinacionális környezetben vagy szervezetfejlesztési-, informatikai tanácsadó cégnél szerzett munkatapasztalat;
- Folyamatmodellező eszközök, módszerek (pl.: ARIS, CAMUNDA, EPC, BPMN, stb.) ismerete.
- Atlassian termékek (pl. JIRA, Confluence) ismerete.
- Folyamatszervezést támogató szabványok (9001, ITIL, stb.) és módszertanok (Lean, six sigma, 5S, stb.) ismerete.
- Projektmenedzsment módszertanok (PRINCE, PMBOK, AGILE) ismerete.
- Folyamatszervezői, üzleti elemzői gyakorlat;
- Pénzintézetnél vagy egyéb szolgáltatói szektorban működő vállalatnál szerzett gyakorlat;
Munkavégzés helye: Budapest, XIII. kerület
Amit kínálunk
- versenyképes fizetés,
- szakmai fejlődési lehetőség
- heti 2 nap home office lehetőség
Munkahelyi extrák
- Céges rendezvények
- Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
A Merkantil Bank Zrt. a legnagyobb hazai pénzintézet, az OTP Bank Nyrt. 100%-os tulajdonában lévő leányvállalata. A Merkantil Bank folyamatosan erősíti piacvezető pozícióját a gépjármű-finanszírozásban, továbbá folyamatosan bővíti a gépjármű-kereskedők és a vásárlók részére ajánlott termékeinek skáláját. A piaci igények felmérését követően a Merkantil Bank elindította a Flotta és a Termelőeszköz-lízing üzletágait, tevékenységi körének bővítése a gépjármű-finanszírozási piac teljes értékláncának lefedését szolgálja, így a Merkantil Bank Zrt. a hazai gépjármű-finanszírozás folyamatosan meghatározó szereplője.
Jelentkezés módja
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésed, kérjük, küldd el fényképes önéletrajzodat a munkakör megjelölésével a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése