Állás részletei
-
Cég neve
Komárom-Esztergom Vármegyei Kormányhivatal
-
Munkavégzés helye
2500 Esztergom, Rudnay Sándor tér 2. -
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Munkába járás támogatás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Rugalmas munkaidő
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 1-3 év tapasztalat
- Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
A fővárosi és vármegyei kormányhivatalok szervezeti és működési szabályzatáról szóló 15/2024. (VI.28.) KTM utasítás 51.§-ában meghatározott, valamint a földművelésügyi hatósági és igazgatási feladatokat ellátó szervek kijelöléséről, az egyes földügyi eljárások részletes szabályairól szóló 383/2016. (XII.2.) Korm. rendelet 39.§ (2) bekezdésében és egyéb külön jogszabályokban meghatározott, a kormányhivatal feladat- és hatáskörébe tartozó földügyi igazgatási – a kormányhivatal ingatlanügyi hatósági jogkörben végzett földmérési és térképészeti, valamint a szakterületet érintő nem hatósági - feladatai.
Elsősorban:
Elsősorban:
- a földmérési és térképészeti tevékenység végzéséhez szükséges jogosultság ellenőrzése,
- az Fttv. 23. § (4) és (5) bekezdésében foglalt bejelentési kötelezettség teljesítésének ellenőrzése,
- a jogszabályok, szabványok, szakmai szabályzatok betartásának ellenőrzése,
- a minőségi követelmények biztosításának, illetve a munkák minőségtanúsításának - ideértve a minőségbiztosítási előírások betartását is - ellenőrzése,
- a földmérési adatok és az állami földmérési térképi adatbázisokból, valamint az ingatlan-nyilvántartási térképi adatbázisokból szolgáltatott adatok jogszerű felhasználására vonatkozó előírások betartásának ellenőrzése,
- az Fttv. 23. § (4) és (5) bekezdésében meghatározott bejelentésre kötelezett földmérési munkák nyilvántartásának vezetése,
- az állami földmérési alaptérképi adatbázis állami átvételi vizsgálata és az azt követő minősítése,
- az ingatlanrendező földmérő minősítéssel kapcsolatos eljárás során a szakmai véleményezés,
- ingatlanrendező földmérő minősítéssel kapcsolatos szakmaetikai vizsgálat kezdeményezése,
- az ingatlanrendező földmérő minősítés felfüggesztésének, vagy visszavonásának kezdeményezése.
Elvárások
- A földmérési és térképészeti tevékenység végzéséhez szükséges szakképzettségről szóló 19/2013. (III. 21.) VM rendelet 1. § (1) bekezdésében felsorolt - a földmérési és térképészeti tevékenység végzéséhez az Fttv. 28.§ (1) bekezdésében előírt – felsőfokú végzettségek valamelyike.
- Magyar állampolgárság
- Cselekvőképesség
- Büntetlen előélet
- Vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
- Ügyfél-orientáltság,
- Intenzív, gyors és magas fokú önálló munkavégzésre való képesség,
- Jó szóbeli és írásbeli kifejezőkészség, felelősségtudat, precízség és pontosság,
- Problémafelismerő- és megoldó képesség.
- Digitális és IKT kompetenciák
- Szakmaiság, szakértelem, szakmai felkészültség, szaktudás
- Terhelhetőség
Előnyt jelent
- Ingatlanrendezői minősítés
- „B” kategóriás gépjárművezetői engedély
- Közigazgatási területen szerzett szakmai tapasztalat
- Földmérési területen szerezett szakmai tapasztalat
- Közigazgatási vizsgák
Amit kínálunk
- Hatályos és folyton bővülő tudást szerezhet a közigazgatás világában
- Megismerkedhet a hatósági eljárással kapcsolatos feladatokkal
- Izgalmas projektmunkákban is része lehet
- Folyamatirányítási tapasztalatot szerez a népegészségügyi feladatellátásban és az egészségfejlsztésben
- Határozatlan idejű kormányzati szolgálati jogviszonyt létesít
- Összetartó és szakmailag képzett csapat megbecsült tagja lesz
- Szakértő kollégák segítségével mélyítheti el tudását, és lehetősége nyílik a döntéshozatali kompetenciák fejlesztésére is
- Tervezhető, rugalmas munkaidőt biztosítunk
- Több elemből álló családtámogatási csomag elérhető
Céginformáció
A Komárom-Esztergom Vármegyei Kormányhivatal a kormány általános hatáskörű területi kormányzati igazgatási szerve.
A kormány kiemelt célkitűzései közé tartozik a hatékony, erős és ügyfélbarát közigazgatás kialakítása és működtetése, amelyhez kapcsolódóan a kormányhivatalok fontos feladata a „Szolgáltató Állam” megjelenítése, illetve magas színvonalú közszolgáltatások biztosítása az állampolgárok és a vállalkozások számára.
A kormány kiemelt célkitűzései közé tartozik a hatékony, erős és ügyfélbarát közigazgatás kialakítása és működtetése, amelyhez kapcsolódóan a kormányhivatalok fontos feladata a „Szolgáltató Állam” megjelenítése, illetve magas színvonalú közszolgáltatások biztosítása az állampolgárok és a vállalkozások számára.
Jelentkezés módja
A "Jelentkezem" gombra kattintást követően kérjük töltse fel az alábbi dokumentumokat:
- A 87/2019. (IV.23.) számú Korm. rendelet 1. számú melléklete szerinti részletes fényképes szakmai önéletrajz (Az önéletrajz 3.1. pontjában felsorolt időtartamokat éééé/hh/nn formátumban kérjük feltüntetni.)
- Iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvvizsgát igazoló okiratok másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, vagy annak igényléséről szóló igazolás,
- Adatkezelési nyilatkozat a pályázati anyagban szereplő személyi adatok pályázati eljárással összefüggő kezeléséről
- Nyilatkozat arról, hogy a Kit. 95. §-aiban meghatározott összeférhetetlenség a pályázat benyújtásakor fennáll-e.
- B” kategóriás vezetői engedély másolata
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése