Komárom-Esztergom Vármegyei Kormányhivatal logó

Földmérési szakfelügyelő

Állás részletei

  • Cég neve

    Komárom-Esztergom Vármegyei Kormányhivatal

  • Munkavégzés helye

    2500 Esztergom, Rudnay Sándor tér 2.
  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Munkába járás támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Rugalmas munkaidő
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

A fővárosi és vármegyei kormányhivatalok szervezeti és működési szabályzatáról szóló 15/2024. (VI.28.) KTM utasítás 51.§-ában meghatározott, valamint a földművelésügyi hatósági és igazgatási feladatokat ellátó szervek kijelöléséről, az egyes földügyi eljárások részletes szabályairól szóló 383/2016. (XII.2.) Korm. rendelet 39.§ (2) bekezdésében és egyéb külön jogszabályokban meghatározott, a kormányhivatal feladat- és hatáskörébe tartozó földügyi igazgatási – a kormányhivatal ingatlanügyi hatósági jogkörben végzett földmérési és térképészeti, valamint a szakterületet érintő nem hatósági - feladatai.
Elsősorban:    
  • a földmérési és térképészeti tevékenység végzéséhez szükséges jogosultság ellenőrzése,
  • az Fttv. 23. § (4) és (5) bekezdésében foglalt bejelentési kötelezettség teljesítésének ellenőrzése,
  • a jogszabályok, szabványok, szakmai szabályzatok betartásának ellenőrzése,
  • a minőségi követelmények biztosításának, illetve a munkák minőségtanúsításának - ideértve a minőségbiztosítási előírások betartását is - ellenőrzése,
  • a földmérési adatok és az állami földmérési térképi adatbázisokból, valamint az ingatlan-nyilvántartási térképi adatbázisokból szolgáltatott adatok jogszerű felhasználására vonatkozó előírások betartásának ellenőrzése,
  • az Fttv. 23. § (4) és (5) bekezdésében meghatározott bejelentésre kötelezett földmérési munkák nyilvántartásának vezetése,
  • az állami földmérési alaptérképi adatbázis állami átvételi vizsgálata és az azt követő minősítése,
  • az ingatlanrendező földmérő minősítéssel kapcsolatos eljárás során a szakmai véleményezés,
  • ingatlanrendező földmérő minősítéssel kapcsolatos szakmaetikai vizsgálat kezdeményezése,
  • az ingatlanrendező földmérő minősítés felfüggesztésének, vagy visszavonásának kezdeményezése.

Elvárások

  • A földmérési és térképészeti tevékenység végzéséhez szükséges szakképzettségről szóló 19/2013. (III. 21.) VM rendelet 1. § (1) bekezdésében felsorolt - a földmérési és térképészeti tevékenység végzéséhez az Fttv. 28.§ (1) bekezdésében előírt – felsőfokú végzettségek valamelyike.
  • Magyar állampolgárság
  • Cselekvőképesség
  • Büntetlen előélet
  • Vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • Ügyfél-orientáltság,
  • Intenzív, gyors és magas fokú önálló munkavégzésre való képesség,
  • Jó szóbeli és írásbeli kifejezőkészség, felelősségtudat, precízség és pontosság,
  • Problémafelismerő- és megoldó képesség.
  • Digitális és IKT kompetenciák
  • Szakmaiság, szakértelem, szakmai felkészültség, szaktudás
  • Terhelhetőség

Előnyt jelent

  • Ingatlanrendezői minősítés
  • „B” kategóriás gépjárművezetői engedély
  • Közigazgatási területen szerzett szakmai tapasztalat
  • Földmérési területen szerezett szakmai tapasztalat
  • Közigazgatási vizsgák

Amit kínálunk

  • Hatályos és folyton bővülő tudást szerezhet a közigazgatás világában
  • Megismerkedhet a hatósági eljárással kapcsolatos feladatokkal
  • Izgalmas projektmunkákban is része lehet
  • Folyamatirányítási tapasztalatot szerez a népegészségügyi feladatellátásban és az egészségfejlsztésben
  • Határozatlan idejű kormányzati szolgálati jogviszonyt létesít
  • Összetartó és szakmailag képzett csapat megbecsült tagja lesz
  • Szakértő kollégák segítségével mélyítheti el tudását, és lehetősége nyílik a döntéshozatali kompetenciák fejlesztésére is
  • Tervezhető, rugalmas munkaidőt biztosítunk
  • Több elemből álló családtámogatási csomag elérhető

Céginformáció

A Komárom-Esztergom Vármegyei Kormányhivatal a kormány általános hatáskörű területi kormányzati igazgatási szerve.
A kormány kiemelt célkitűzései közé tartozik a hatékony, erős és ügyfélbarát közigazgatás kialakítása és működtetése, amelyhez kapcsolódóan a kormányhivatalok fontos feladata a „Szolgáltató Állam” megjelenítése, illetve magas színvonalú közszolgáltatások biztosítása az állampolgárok és a vállalkozások számára.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintást követően kérjük töltse fel az alábbi dokumentumokat:
  • A 87/2019. (IV.23.) számú Korm. rendelet 1. számú melléklete szerinti részletes fényképes szakmai önéletrajz (Az önéletrajz 3.1. pontjában felsorolt időtartamokat éééé/hh/nn formátumban kérjük feltüntetni.)
  • Iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvvizsgát igazoló okiratok másolata,
  • 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, vagy annak igényléséről szóló igazolás,
  • Adatkezelési nyilatkozat a pályázati anyagban szereplő személyi adatok pályázati eljárással összefüggő kezeléséről
  • Nyilatkozat arról, hogy a Kit. 95. §-aiban meghatározott összeférhetetlenség a pályázat benyújtásakor fennáll-e.
  • B” kategóriás vezetői engedély másolata

Álláshirdetés jelentése