O.F.SZ. Zrt. logó

Főkönyvelő

Állás részletei

  • Cég neve

    O.F.SZ. Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Budapest, II. kerület
  • Egyéb juttatások

    • Céges autó
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok




Komoly szakmai múlttal és vezetői tapasztalattal rendelkező, felelősségteljes Főkönyvelőt keresünk az alábbi feladatok ellátására:
  • Az 5 fős pénzügyi-számviteli csapat szakmai irányítása, a könyvelési és adózási folyamatok teljes körű felügyelete
  • Adótanácsadási feladatok ellátása, szakmai támogatás biztosítása a vezetés és a kapcsolódó területek számára
  • A számviteli és adózási jogszabályoknak való megfelelés folyamatos biztosítása
  • Havi, negyedéves és év végi zárások end-to-end koordinálása
  • Pénzügyi beszámolók, éves beszámolók, menedzsment riportok és egyéb jelentések elkészítése
  • Könyvvizsgálatok előkészítése, aktív együttműködés a könyvvizsgálókkal
  • Adóhatósági, KSH-, MNB- és egyéb hatósági jelentések és bevallások elkészítése, benyújtása, határidők biztosítása
  • Cash-flow tervezések és pénzügyi kimutatások készítése
  • Operatív együttműködés társterületekkel (Back Office, IT, értékesítés, jogi, HR)
  • Számviteli szabályzatok, belső pénzügyi politikák kialakítása és aktualizálása
  • Pénzügyi, gazdasági és adminisztrációs folyamatok kialakítása, fejlesztése és harmonizálása
  • Jogszabályoknak megfelelő adatkezelés biztosítása
  • Pályázatokhoz kapcsolódó pénzügyi és számviteli feladatok ellátása
  • Szükség esetén könyvelési feladatok ellátása






 

Elvárások

  • Felsőfokú szakirányú végzettség (pénzügy vagy számvitel)
  • Minimum 3–5 év releváns, vezetői tapasztalat főkönyvelői pozícióban
  • Naprakész számviteli és adózási jogszabályismeret
  • Regisztrált mérlegképes könyvelői képesítés (vállalkozási szak)
  • Microsoft Dynamics 365 Business Central (korábban NAV/Navision) ismerete
  • MS Office (különösen Excel, Word)
  • Magas fokú önállóság, precizitás és felelősségteljes munkavégzés
  • Proaktív, analitikus gondolkodás, erős problémamegoldó képesség
  • Határozott, együttműködő, eredményorientált és rugalmas személyiség






 

Előnyt jelent

  • Pénzintézeti könyvelésben szerzett tapasztalat
  • Rendszerbevezetési projektekben szerzett gyakorlat
  • Konszolidációs tapasztalat

Amit kínálunk

  • versenyképes jövedelem
  • professzionális IT és munkakörnyezet
  • dinamikus csapatmunka
 
Munkavégzés helye:
Budapest, II. kerület

Álláshirdetés jelentése