Humánia HRS Group Zrt. logo

Field Sales – Értékesítő (Kelet-Magyarország)

Állás részletei

  • Cég neve

    Humánia HRS Group Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Rugalmas munkavégzési hely - Bács-Kiskun megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Nógrád megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye

  • Egyéb juttatások

    • Szakmai tréningek
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Kötetlen munkaidő
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
    • Céges autó
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

A Humánia HRS Group Zrt. és stratégiai partnere, a Fürge Diák Iskolaszövetkezet már több, mint 20 éve kínál megoldást a magyarországi közép-és nagyvállalatok munkaerővel kapcsolatos kihívásaira. A folyamatosan változó munkaerő-piaci környezetre gyorsan reagálva, magas szakmai szinten biztosítunk partnereink és a munkavállalóink számára értékálló megoldásokat.

 

Nálunk az emberek állnak az első helyen.

 

Mottónk: „Az Ember az értékünk, a HR a szenvedélyünk.”

 

Cégcsoportunk országos lefedettségű, 20 magyarországi és 3 határon túli országban közel 120 fővel dolgozunk azon, hogy hidat képezzünk a munkavállalók és munkáltatók között. Ha számodra is fontosak az emberek, vérbeli értékesítő vagy, aki könnyedén megtalálja a kapcsolatot a stratégiai jelentőségű partnerek döntést hozó felsővezetőivel, akkor csatlakozz hozzánk!

 

Cégcsoportunk saját alkalmazottjaként keressük új

Field Sales – Értékesítő (Kelet-Magyarország)

kollégánkat Kelet-Magyarország területre

 

Munkakör célja:  

A vállalat által megrendelői felé diákmunka-szervezés, munkaerő-kölcsönzés és munkaerő-közvetítés területén nyújtott magas szintű szolgáltatás biztosítása és támogatása értékesítői feladatok ellátásával a kelet-magyarországi régióban – a vállalat által meghatározott alapelvek, értékek, célok és küldetés szem előtt tartásával.

 

Munkavégzés helye:

  • Kelet-Magyarország

Feladatok:

  • Területére vonatkozó stratégia tervek lebontása és megvalósítása kis- és közepes nagyságú cégek tekintetében;
  • Prospect-lista alapján és adatbázisokban elérhető ügyfelek megkeresése
  • Hozzá tartozó területen potenciális partnerek felkeresése; Közvetlen és közvetett (ajánlás) módon lead-eket generálása; Ajánlat készítése;
  • Hideghívó kollégája által leegyeztetett tárgyalások levezetése, továbbá hideghívások indítása;
  • Rendszeres kontaktálás, kapcsolattartás partnereivel;
  • A partnereivel folytatott interakciói eredményének CRM-ben történő rögzítése;
  • Meglévő partnerek ösztönzése (személyes ajánlásokon, kapcsolati hálón keresztül) új ügyfelekhez történő bejutás támogatására;
  • A találkozók során partnere igényeinek, feltételeinek és lehetőségeinek beazonosítása a személyre szabott ajánlat és megrendelések létrejötte érdekében;
  • A teljesítést követő közös értékelés partnereivel; tanulságok beazonosítása teljesítés tökéletesítéséhez, majd új megrendelések generálása;
  • A törzspartnereknél jelentkező új szolgáltatás iránti igények feltérképezése és felkeltése, ajánlatok és szerződések előkészítése és megkötése;
  • Megrendelt szolgáltatáshoz kapcsolódó információ-átadás a teljesítési csoport felé;
  • Szoros együttműködés társosztályokkal a sikeres megrendelés teljesítése érdekében
  • Proaktív részvétel a régióját érintő rendezvényeken, konferenciákon és egyéb olyan eseményeken, melyen képviseli a vállalatot és új kapcsolatokat épít ki.

Elvárások:

  • Gyorsan teremt kapcsolatot másokkal;
  • Kiváló kommunikációs és tárgyalási készségekkel rendelkezik:
  • képes a beszélgetés, a tárgyalás fókuszában maradni és fókuszban tartani beszélgetőpartnerét;
  • képes tárgyaló partnere számára láthatóvá tenni az értékesítés és az értékteremtés folyamatát;
  • Pontosan betartja ügyfelei számára tett ígéreteit, Képes partnere felelősségeit tisztán kifejezni és partnerét felelősségben tartani vállalásaiért;
  • Vitás/problémás helyzetekben partnerével asszertívan törekszik a probléma megoldására.

 
Szükséges kompetenciák:

  • Minimum középfokú végzettség;
  • Értékesítés területén szerzett legalább 2-3 év tapasztalat;
  • Szolgáltatási szegmensben (B2B) szerzett tapasztalat legalább éves 5-20 M HUF-t meghaladó szolgáltatás értékesítésében;
  • Aktív kapcsolati tőke HR, Pénzügyi és Beszerzési vezető szinteken (500 M – 1,5 MD éves forgalmú cégek);
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek;
  • B kategóriás jogosítvány.

Előnyt jelent:

  • Munkaerő-kölcsönzés, és közvetítés, valamint diákmunka-szervezés értékesítési területén szerzett több éves tapasztalat.

Amit kínálunk:

  • Dinamikusan fejlődő cég, biztos háttér, folyamatosan fejlődő céges kultúra;
  • Kiváló munkakörnyezet, fiatalos, jó hangulatú csapat, partnerség, segítőkész kollégák;
  • Hosszú távú munkavégzési- és karrierlehetőség;
  • Hibrid munkavégzés;
  • Alapfizetésen felül teljesítmény bónusz
  • Vállalati autó (KIA Sportage);
  • Prémium kategóriás mobiltelefon, laptop;
  • Szakmai fejlődés támogatása, negyedévenkénti hálózati találkozó, csapatépítő események és belső tudásmegosztó alkalmak;
  • Készségfejlesztő tréningek, magas minőségű konferenciák, kiállítások
  • Egyéni képzési lehetőségek

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Területi képviselő
  • Key Account Manager
  • Értékesítési munkatárs

Álláshirdetés jelentése