Állás részletei
-
Cég neve
Karrier Hungária Kft.
-
Munkavégzés helye
Budapest -
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Részmunkaidő
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol felsőfok
- 3-5 év tapasztalat
- Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok:
- A vezető napi munkájának teljes körű támogatása
- Naptárkezelés, időpont-egyeztetések, meetingek előkészítése és koordinálása
- Prezentációk előkészítése, beszámolók, riportok, szerződések, céges dokumentumok, ajánlatok készítése, rendszerezése
- Kapcsolattartás partnerekkel, ügyfelekkel és belső kollégákkal magyar és angol nyelven
- Szerződések, számlák, meeting jegyzetek készítése, karbantartása
- Irodai operatív folyamatok támogatása – beszerzések, eszköz- és rendezvényszervezés
- Utazások szervezése (repülőjegy, szállásfoglalás)
Elvárások:
- Kiváló angolnyelv-tudás!
- 3-5 éves Asszisztensi tapasztalat
- Precizitás, strukturált gondolkodás és részletekre való odafigyelés
- Proaktív attitűd és önálló, felelősségteljes munkavégzés
- Kiváló problémamegoldó és szervezőkészség
- Magabiztos digitális eszközhasználat (Microsoft 365, Teams, ChatGPT stb.)
- Kiváló alkalmazkodóképesség
- Elsősorban Önálló, de csapatmunkára való alkalmasság
- Rendelkezésre állás az irodai törzsmunkaidőn túl, szükség esetén rugalmas időbeosztásban
Amit kínálunk:
- professzionális irodai környezet
- önálló munkavégzés
- nemzetközi projektek
Céginfo:
Nemzetközi tanácsadó cég keres budapesti irodájába, a vezető támogatására részmunkaidőbe Executive Asszisztenst.
Jelentkezés módja:
Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
