BECK AND PARTNERS Kft. logó

European Travel Risk & Compliance Manager

Állás részletei

  • Cég neve

    BECK AND PARTNERS Kft.

  • Munkavégzés helye

    Hibrid Budapest
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Cafeteria
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
  • Elvárások

    • Angol felsőfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
Partnerem, egy több mint 50 éves múltra visszatekintő nemzetközi utazási vállalat, amely globális B2B szolgáltatásokat nyújt.

A pozíció különleges lehetőséget kínál arra, hogy európai szintű biztonság- és kockázatkezelési rendszereket irányítson, miközben közvetlen kapcsolatban áll a londoni vezetőséggel és más európai irodákkal (Oslo, Frankfurt, Róma, Madrid, Párizs, London).



Nemzetközi közeg, valódi hatókörrel:

Ebben a szerepkörben európai szintű projekteken dolgozhatsz, több ország irodáival és partnereivel együttműködve. Munkádnak kézzelfogható hatása lesz a vállalat biztonsági és működési standardjaira.



Stabil háttér, hosszú távú perspektíva:

Partnerem egy több évtizede sikeresen működő, globális hálózattal rendelkező szervezet, ahol a stabilitás és a szakmai minőség kéz a kézben járnak.



Szakmai mélység és fejlődés:

A pozíció egyedülálló lehetőséget kínál arra, hogy stratégiai szinten alakítsd ki a vállalat biztonsági kultúráját, és valódi, nemzetközi szintű szakmai felelősséget vállalj.



Modern, rugalmas munkavégzés:

A budapesti központi iroda korszerű környezetet biztosít, ugyanakkor a hibrid munkarend lehetővé teszi, hogy a nemzetközi projektekhez igazodva rugalmasan dolgozhass.
  • Felméred a vállalat európai irodáinak és alvállalkozó partnereinek meglévő biztonsági, egészségvédelmi és kockázatkezelési szabályzatait. Célod, hogy átfogó képet kapj a jelenlegi gyakorlatokról és azonosítsd a fejlesztendő területeket.
  • Az első időszakban személyesen is meglátogatod az irodákat és a szerződött busz- és szállítmányozó partnereket. Ez lehetőséget ad arra, hogy közvetlen tapasztalatot szerezz a működésükről és a biztonsági folyamatokról.
  • Jogi és szakmai támogatással, de önálló felelősséggel dolgozol ki olyan belső standardokat, amelyek minden országra egységesen alkalmazhatók, megfelelnek a helyi jogszabályoknak, és hatékonyan beépülnek a napi működésbe.
  • A szabályrendszer bevezetését követően nyomon követed a megfelelést, vizsgálod az esetleges hiányosságokat, és javaslatokat teszel a folyamatos fejlesztésre.
  • Elemzéseiddel, auditjelentéseiddel és fejlesztési javaslataiddal közvetlenül támogatod a londoni vezetőséget a döntéshozatalban.
  • Felsőfokú végzettség munkavédelmi, egészségvédelmi vagy hasonló szakterületen
  • Legalább 3 év releváns tapasztalat multinacionális környezetben vagy turizmushoz kapcsolódó területen
  • ISO 45001 vagy más nemzetközi munkavédelmi szabvány ismerete
  • Magas szintű angol nyelvtudás (írásban és szóban)
  • Egészségügyi, biztonsági, biztosítási vagy közlekedési háttérismeret
  • B kategóriás jogosítvány és rendszeres utazási hajlandóság
  • Garantált 13. havi fizetés
  • Havi utazási támogatás és home office költségtérítés
  • Cafeteria: havi 37 500 Ft SZÉP-kártya + 10 000 Ft Aktív Magyarok juttatás
  • Modern irodai környezet, laptop és mobiltelefon
  • Nemzetközi munkakörnyezet és utazási lehetőségek több európai országban
  • Rugalmas munkaidő (9:00–17:30), időzónákhoz igazodó rugalmassággal
  • Budapesti központi iroda: Szél Kálmán téren található - 3 nap irodai munkavégzés 2 nap home office - rugalmasan kezelve
  • Tapasztalat autóbusz-társaságokkal, logisztikai vagy szállítmányozó cégekkel
  • További kockázatkezelési, tűzvédelmi vagy jogi képesítések
  • További idegen nyelv ismerete
Kérjük, pályázatát a jelentkezés gombra kattintva küldje el.

Álláshirdetés jelentése