BECK AND PARTNERS Kft. logo

Értékesítő (Irodatechnikai területen)

Állás részletei

  • Cég neve

    BECK AND PARTNERS Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Egyéb juttatások

    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 3-5 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

BECK AND PARTNERS Kft.
Partnerünk több, mint 10 éve dinamikusan fejlődő vállalat, akik irodák kialakításától és berendezésétől azok üzemeltetetésén át szolgáltatások teljes körét nyújtják ügyfeleiknek, különös tekintettel az informatikai megoldásokra.

Otthonosan mozognak azokon a területeken, amelyek elengedhetetlenek a modern, minden igényt kielégítő irodai munkahelyek létrehozásához.

Értékesítési csapatuk számára keresünk az irodai informatikai hálózatok-, szerverkörnyezetek telepítésében vagy belsőépítészeti területen jártas új munkatársakat az alábbi pozícióba:

Értékesítő (Irodatechnikai területen)

Főbb feladatok, munkák:

  • A cég termékeinek, szolgáltatásainak értékesítése, új üzleti lehetőségek keresése,
  • Új ügyfelek felkutatása, igények feltérképezése, tárgyalások lebonyolítása, ajánlattétel és szerződéskötés,
  • Meglévő ügyfelekkel való többszintű kapcsolattartás, keresztértékesítés,
  • Termék- és szolgáltatásfejlesztésben való aktív részvétel, javaslattétel,
  • A piaci lehetőségek figyelése, információk begyűjtése, hosszú távú kapcsolatok kialakítása és ápolása,
  • Jellemzően nagy értékű projektek létrehozása, koordinálása, támogatása,
  • Cégképviselet szakmai kiállításokon, irodapiaci fórumokon,
  • Ügyfelekkel, beszállítókkal, alvállalkozókkal és üzletágvezetőkkel való szoros munkakapcsolat.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Középfokú kereskedelmi végzettség,
  • 3-5 éves tapasztalat informatikai berendezések értékesítése VAGY belső építészeti értékesítési területen,
  • Ismeretek az irodai informatikai hálózatok-, szerverkörnyezetek telepítésének, VAGY az irodai berendezés optimalizálása, felújítása és átalakítása területén (FIT-OUT),
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office),
  • Ügyfélorientált gondolkodásmód és pozitív szemlélet,
  • "B" kategóriás jogosítvány.

Amit kínálunk:

  • Pozícióhoz illeszkedő jövedelem és jutalékrendszer,
  • Vállalati gépkocsi magánhasználatra is, laptop és mobilkészülék,
  • Stabil vállalati háttér, barátságos és támogató légkör,
  • Próbaidő után Medicover egészségbiztosítás és szűrés,
  • Hosszú távú alkalmazotti jogviszony,
  • Fejlődési lehetőség (Pl: szakmai napokon, több területet érintő tudás megszerzése),
  • Változatos, önálló munkavégzés,
  • Gyümölcsnap, vitamin, konyhában korlátlan kávé és ásványvíz ellátás.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Felsőfokú végzettség,
  • Középfokú angol nyelvtudás,
  • CRM rendszer ismeret.

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Informatikai értékesítő
  • Mérnök, Műszaki értékesítő
  • Értékesítési munkatárs

Egyéb információ:

  • Munkavégzés helye: Budapest, és környéke.
  • Munkaidő: hétfőtől-péntekig rugalmasan alakítható napi 8 óra.
  • Amennyiben álláslehetőségünk felkeltette érdeklődését, küldje el számunka bérigényét tartalmazó magyar nyelvű önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

Álláshirdetés jelentése