Állás részletei
-
Cég neve
BECK AND PARTNERS Kft.
-
Munkavégzés helye
Hibrid • Budapest, Pest megye -
Egyéb juttatások
- Céges autó
- Cafeteria
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 3-5 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Céginformáció
A Beck and Partners Kft., Magyarország egyik legnagyobb, 100%-ban hazai tulajdonú munkaerő-közvetítő cége és éppen új kollégát keresünk egy teljes állású pozícióba.
Örömmel képviseled a szolgáltatásokat az ügyfeleknél, és szívesen járulsz hozzá üzleti sikerekhez?
Szeretsz partnerekkel folyamatosan kapcsolatot tartani, és hosszú távú üzleti kapcsolatokat építeni és ápolni?
Képes vagy önállóan dolgozni, célorientáltan elérni a kitűzött eredményeket, és motiváltan vállalni a feladatokat?
Ha igen, nálunk a helyed! Olyan kollégát keresünk, aki célorientált és motivált, ugyanakkor csapatban is jól működik, és számára fontos a precizitás, a kommunikáció és a szakmai fejlődés.
Nálunk lehetőséged lesz valódi értéket teremteni, tanulni a szakmában és karriert építeni a HR szolgáltatások területén.
Jelenleg új kollégát keresünk a következő pozícióba:
Örömmel képviseled a szolgáltatásokat az ügyfeleknél, és szívesen járulsz hozzá üzleti sikerekhez?
Szeretsz partnerekkel folyamatosan kapcsolatot tartani, és hosszú távú üzleti kapcsolatokat építeni és ápolni?
Képes vagy önállóan dolgozni, célorientáltan elérni a kitűzött eredményeket, és motiváltan vállalni a feladatokat?
Ha igen, nálunk a helyed! Olyan kollégát keresünk, aki célorientált és motivált, ugyanakkor csapatban is jól működik, és számára fontos a precizitás, a kommunikáció és a szakmai fejlődés.
Nálunk lehetőséged lesz valódi értéket teremteni, tanulni a szakmában és karriert építeni a HR szolgáltatások területén.
Jelenleg új kollégát keresünk a következő pozícióba:
Feladatok
- Kapcsolatok ápolása és új ügyfelek szerzése: Meglévő partnerekkel folyamatosan tartod a kapcsolatot, és aktívan építed saját ügyfélkörödet (Hunter Sales), hogy érdeklődőkből ügyfelek legyenek.
- Értékesítés és tárgyalások: Országos szinten személyesen, telefonon vagy online egyeztetsz tárgyalásokat, B2B környezetben HR vezetőkkel és ügyvezetőkkel, különböző méretű cégeknél.
- Rendezvények és események képviselete: Részt veszel HR rendezvényeken, konferenciákon, partnerreggeliken és céges eseményeken, hogy új lehetőségeket teremts és erősítsd a kapcsolatokat.
- Adminisztráció és CRM-kezelés: MiniCRM-ben nyilvántartod a partnereket, ellenőrzöd a nyitott pozíciókat, tárgyalásokat egyeztetsz, valamint ajánlatokat készítesz, követed és zársz le.
- Kommunikáció és bemutatás: Emailben és személyesen bemutatod a cég szolgáltatásait, biztosítva, hogy minden ügyfél pontosan értse, miben tudunk segíteni.
Elvárások
- Minimum középfokú végzettség.
- Legalább 3 év B2B értékesítési tapasztalat, lehetőleg szolgáltatások területén.
- Vállalatirányítási rendszerek (ERP/CRM) ismerete.
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek, különösen MS Office programokban.
- Magabiztos, határozott fellépés, jó szövegalkotási készség és tárgyalási technikák ismerete a sikeres partnerkezeléshez.
- Aktív, kezdeményező hozzáállás új ügyfelek felkutatásához, kitartás és lelkesedés a hosszú távú üzleti kapcsolatok kiépítéséhez.
Juttatások
- Rugalmasan végezheted a munkádat otthonról és az irodából (Budapest, XI. kerület).
- Home office lehetőség a próbaidő lejárta után.
- Korlátlan kávé és tea fogyasztás.
- Egyéb juttatások pl.: cafeteria, jutalék.
- Igény szerint céges autó biztosított a partnerlátogatásokhoz.
Előnyt jelent
- Magabiztos angol nyelvtudás – angol nyelvű tárgyalások lebonyolításához.
- B kategóriás jogosítvány – országos partnerlátogatásokhoz.
Jelentkezés módja
Kérjük, pályázatát a jelentkezés gombra kattintva küldje el.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
