BECK AND PARTNERS Kft. logó

Értékesítő (HR szolgáltatások)

Állás részletei

  • Cég neve

    BECK AND PARTNERS Kft.

  • Munkavégzés helye

    Hibrid Budapest, Pest megye
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Céges autó
    • Cafeteria
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 3-5 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
A Beck and Partners Kft., Magyarország egyik legnagyobb, 100%-ban hazai tulajdonú munkaerő-közvetítő cége és éppen új kollégát keresünk egy teljes állású pozícióba.

Örömmel képviseled a szolgáltatásokat az ügyfeleknél, és szívesen járulsz hozzá üzleti sikerekhez?

Szeretsz partnerekkel folyamatosan kapcsolatot tartani, és hosszú távú üzleti kapcsolatokat építeni és ápolni?

Képes vagy önállóan dolgozni, célorientáltan elérni a kitűzött eredményeket, és motiváltan vállalni a feladatokat?

Ha igen, nálunk a helyed! Olyan kollégát keresünk, aki célorientált és motivált, ugyanakkor csapatban is jól működik, és számára fontos a precizitás, a kommunikáció és a szakmai fejlődés.

Nálunk lehetőséged lesz valódi értéket teremteni, tanulni a szakmában és karriert építeni a HR szolgáltatások területén.

Jelenleg új kollégát keresünk a következő pozícióba:
  • Kapcsolatok ápolása és új ügyfelek szerzése: Meglévő partnerekkel folyamatosan tartod a kapcsolatot, és aktívan építed saját ügyfélkörödet (Hunter Sales), hogy érdeklődőkből ügyfelek legyenek.
  • Értékesítés és tárgyalások: Országos szinten személyesen, telefonon vagy online egyeztetsz tárgyalásokat, B2B környezetben HR vezetőkkel és ügyvezetőkkel, különböző méretű cégeknél.
  • Rendezvények és események képviselete: Részt veszel HR rendezvényeken, konferenciákon, partnerreggeliken és céges eseményeken, hogy új lehetőségeket teremts és erősítsd a kapcsolatokat.
  • Adminisztráció és CRM-kezelés: MiniCRM-ben nyilvántartod a partnereket, ellenőrzöd a nyitott pozíciókat, tárgyalásokat egyeztetsz, valamint ajánlatokat készítesz, követed és zársz le.
  • Kommunikáció és bemutatás: Emailben és személyesen bemutatod a cég szolgáltatásait, biztosítva, hogy minden ügyfél pontosan értse, miben tudunk segíteni.
  • Minimum középfokú végzettség.
  • Legalább 3 év B2B értékesítési tapasztalat, lehetőleg szolgáltatások területén.
  • Vállalatirányítási rendszerek (ERP/CRM) ismerete.
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek, különösen MS Office programokban.
  • Magabiztos, határozott fellépés, jó szövegalkotási készség és tárgyalási technikák ismerete a sikeres partnerkezeléshez.
  • Aktív, kezdeményező hozzáállás új ügyfelek felkutatásához, kitartás és lelkesedés a hosszú távú üzleti kapcsolatok kiépítéséhez.
  • Rugalmasan végezheted a munkádat otthonról és az irodából (Budapest, XI. kerület).
  • Home office lehetőség a próbaidő lejárta után.
  • Korlátlan kávé és tea fogyasztás.
  • Egyéb juttatások pl.: cafeteria, jutalék.
  • Igény szerint céges autó biztosított a partnerlátogatásokhoz.
  • Magabiztos angol nyelvtudás – angol nyelvű tárgyalások lebonyolításához.
  • B kategóriás jogosítvány – országos partnerlátogatásokhoz.
Kérjük, pályázatát a jelentkezés gombra kattintva küldje el.

Álláshirdetés jelentése