PROFESSION SERVICES logó

Értékesítési vezető

Állás részletei

  • Cég neve

    PROFESSION SERVICES

  • Munkavégzés helye

    Budapest, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Pest megye
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Rugalmas munkaidő
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 5-10 év tapasztalat
    • Középiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
Partnerünk küldetése, hogy ügyfelei számára gyors, rugalmas és valóban testre szabott pénzügyi megoldásokat nyújtson. Nem csupán támogatott hitelekkel, hanem saját termékeik erejével szeretnék megőrizni és erősíteni piaci pozíciójukat – ehhez keresnek most egy igazi értékesítési motort, aki lendületet ad a csapatnak és az üzletnek.
  • Új ügyfelek felkutatása és a teljes értékesítési folyamat kézben tartása
  • A meglévő független hitelközvetítő partnerek koordinálása, motiválása, új kapcsolatok kiépítése
  • A marketingcsapat stratégiai irányítása, kampányok összehangolása az értékesítési célokkal
  • Leadek előszűrése, leadgenerálás és új értékesítési csatornák kiépítése
  • Szakmai jelenlét iparági eseményeken, konferenciákon, előadói szerepvállalással
  • Szoros együttműködés a back-office és hitelbírálati csapattal a „tiszta” ügyátadás érdekében
  • Az értékesítési folyamat adatvezérelt irányítása: KPI-ok, konverziók folyamatos monitorozása
  • Rendszeres riportálás és visszajelzés az ügyvezetés felé
Olyan vezetőt keresünk, aki nem ijed meg a kihívásoktól, hanem élvezi őket. Egy igazi íz­ig-vérig értékesítőt, akinek mindenre van válasza, aki logikusan gondolkodik, projektszemlélettel dolgozik, és felelősséget vállal a teljes értékesítési folyamatért.

Mit várunk Tőled?
  • Tapasztalat értékesítési vezetőként (pénzügyi vagy szolgáltatási szektor előny)
  • Kiemelkedő tárgyalástechnika és üzleti kommunikáció
  • B2B értékesítési ciklusok ismerete, min. 5 év komplex szolgáltatások értékesítésében szerzett gyakorlat
  • Prezentációs készség, magabiztos előadói fellépés
  • Analitikus, strukturált gondolkodás és alap pénzügyi-adatértelmezési képesség (Excel előny)
  • Rugalmasság, önállóság, vezetői attitűd és felelősségteljesség

 
  • Lehetőséget arra, hogy kulcsszereplőként formáld a cég saját hiteltermékeinek sikerét
  • Stratégiai szintű feladatokat, ugyanakkor közvetlen hatást a mindennapi üzletmenetre
  • Kezdetben önálló vezetői szerepet, amely siker esetén saját csapattal bővül
  • Dinamikus, innovatív szervezeti környezetet, ahol számít a véleményed és az ötleteid
Ha nem félsz nagyban gondolkodni, és szívesen építenél valami újat, jelentkezz – ez a lehetőség Neked szól.
Jelentkezni a "Jelentkezem" gombra kattintva lehet. 
A Profession Services mint magán-munkaközvetítő (nyilvántartási szám: BPM/01/15807-3/2015-1003) fogadja a jelentkezéseket.

Álláshirdetés jelentése