Biggeorge Property Zrt. logo

Értékesítési vevőkoordinátor (Back Office munkatárs)

Állás részletei

  • Cég neve

    Biggeorge Property Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Budapest, II. kerület

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

A Biggeorge Property az egyik legnagyobb magyar magántulajdonú ingatlanfejlesztő társaság, amely már több, mint húsz éve foglalkozik ingatlanfejlesztéssel, befektetéssel és üzemeltetéssel. A cégre jellemző az innováció, a folyamatos megújulás és az új lehetőségek keresése. Ennek a szemléletnek, a szakértelemnek köszönhetően hosszú idő óta a hazai ingatlanpiac egyik meghatározó szereplője.

 

Biggeorge Property bővülése miatt új munkatársat keres 

Értékesítési vevőkoordinátor (Back Office munkatárs)

munkakörbe

 

Jelentkezz, ha a Biggeorge Property folyamatosan bővülő családjának a tagjává válnál! 

Amiben számítunk Rád:

  • A lakóingatlan fejlesztési projektek értékesítési tevékenységének aktív adminisztratív támogatása,
  • Állományokban történő adategyeztetés,
  • Vállalati adatbáziskezelőben az értékesítéshez kapcsolódó adatok folyamatos naprakészen tartása,
  • Általános asszisztensi operatív és adminisztrációs feladatok ellátása,
  • Kapcsolattartás megbízókkal együttműködő partnerekkel, értékesítőkkel,
  • Vevői kapcsolattartás,
  • Szerződések és mellékletek előkészítése úgy mint egyeztetés ügyvédi irodával, hiteltanácsadóval, pénzügyi részleggel,
  • Ügyfelekkel történő postai levelezéssel kapcsolatos ügyintézés,
  • Szükség esetén elő-és végszerződéses időpontok egyeztetése,
  • Külön vezetői igények kezelése, a szakmai kompetenciába illeszkedő egyéb feladatok megoldása.

Előnyként értékeljük:

  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalatot,
  • Ügyvédi irodában szerzett munkatapasztalat,
  • Azonnali munkakezdés,
  • Angolt nyelvtudás.

Jelentkezz hozzánk, ha:

  • Kiemelkedő kommunikációs készséggel rendelkezel,
  • Magasszintű precizitás jellemez,
  • Szeretsz csapatban dolgozni,
  • Nem zavar a monoton munkavégzés,
  • Gyorsan és hamar értelmezel szövegeket, 

Amire számíthatsz nálunk:

  • Az alapbéren felül komplex béren kívüli juttatási csomagot biztosítunk, melynek az elemei a következők:
  • cafeteria, bónusz, 

  • Stabil vállalati háttérnek köszönhetően hosszútávú együttműködési lehetőségre és karrierre,
  • Folyamatosan fejlődő, innovatív cégcsoportként új kihívásokra, impulzusokra,
  • Színvonalas munkakörnyezetre, professzionális csapatra és jó hangulatú mindennapokra,
  • Gyümölcsnap,
  • Támogató családias légkör, csapatépítő rendezvények,

 

Munkavégzés helye:

  • Budapest, II. kerület, Bécsi Corner Irodaház
  • Határozatlan, teljes munkaidő.

Álláshirdetés jelentése