Toyota Anyagmozgatás Magyaro. Kft. logo

Értékesítési Tanácsadó

Állás részletei

  • Cég neve

    Toyota Anyagmozgatás Magyaro. Kft.

  • Munkavégzés helye

    Országosan bárhonnan pályázható, Hungary

  • Egyéb juttatások

    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol felsőfok és
    • Magyar anyanyelvi szint
    • Pályakezdő/friss diplomás
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Toyota Anyagmozgatás Magyaro. Kft.

A Toyota Anyagmozgatás Magyarország Kft. elkötelezett amellett, hogy az anyagmozgatási és intralogisztikai megoldásokat kereső ügyfelek első számú partnere legyen. Ennek érdekében magas minőségű, innovatív termékeket, szolgáltatásokat és nagy hozzáadott értéket képviselő megoldásokat kínálunk, miközben az erőforrásokat fenntartható, társadalmilag és környezeti szempontból felelős módon használjuk. Jelenleg Fejér- és Veszprém vármegye területére keresünk tapasztalt és szakmailag igényes Értékesítési Tanácsadó kollégát.

Értékesítési Tanácsadó

Feladatok:

Szakmai Feladatok:

  • Legfontosabb feladata a cég által forgalmazott anyagmozgatási berendezések és kapcsolódó szolgáltatások értékesítése, új ügyfelek, új üzletek szerzése
  • Adott területen lévő lehetséges ügyfelek potenciáljának, tevékenységének alapos megismerése, stratégiájának felmérése, piacfigyelés
  • Személyes és telefonos kapcsolattartás a meglévő partnerekkel, új bevételek generálása a meglévő ügyfelek termékportfóliójának bővítésével
  • Az ügyfeleknél felmerülő anyagmozgatási igények részletes helyszíni felmérése, műszaki tanácsadás és szakmai segítségnyújtás.
  • A felmérés alapján a megfelelő anyagmozgatási gépekre és megoldásokra vonatkozó részletes ajánlat kidolgozása.
  • Az ajánlat prezentálása az ügyfél felé, cégvezetőkkel, döntéshozókkal tárgyalások lebonyolítása
  • Szerződéskötés menedzselése, projektek nyomon követése
  • Kapcsolódó adminisztráció, jelentések határidőre való elvégzése, leadása

Elvárások:

Téged keresünk, ha:

  • Minimum középfokú műszaki és/vagy kereskedelmi végzettséggel rendelkezel
  • Legalább 1-3 éves tapasztalatod van B2B értékesítésben
  • MS Office felhasználó szintű ismereted van
  • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség jellemez
  • Erős értékesítői attitűd, célvezéreltség jellemez
  • Megbízható, pro aktív, eredmény és vevőorientált vagy
  • B kategóriás jogosítvánnyal és magabiztos gépjárművezetői tapasztalattal rendelkezel
  • Fejér vagy Veszprém vármegyei lakhelyed van

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • Felsőfokú műszaki és/vagy kereskedelmi végzettség
  • Meglévő céges kapcsolatrendszer
  • Ipari, műszaki gép - és berendezés értékesítésében szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

Amit mi kínálunk:

  • Hosszú távú munka-, és karrierlehetőséget kínálunk egy stabil, nemzetközi háttérrel rendelkező vállalatnál, ahol olyan inspiráló vezetőkkel és kollégákkal tanulhatsz/dolgozhatsz együtt, akik elkötelezettek a fejlődésközpontú kultúra iránt. Minden termékünk és szolgáltatásunk mögött a munkatársaink állnak, akik velünk együtt elkötelezettek a vállalati célok megvalósításában.
  • Versenyképes bérezés, teljesítmény alapú jutalék, egyéb juttatások (többek között SZÉP kártya, Élet-, Baleset- és Egészségbiztosítás) és színes csapatépítő programok- amelyekről tájékozódhatsz közösségi média felületeinken- mellett,
  • Vállalati gépjárművet - privát használatra is -, illetve mobil telefont és lap-topot biztosítunk a munkavégzéshez.

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Területi képviselő

Jelentkezés módja

Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.