Adriana Automatik Kft. logo

Belső értékesítési munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    Adriana Automatik Kft.

  • Munkavégzés helye

    Országosan bárhonnan pályázható

  • Egyéb juttatások

    • Szakmai tréningek
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Ügyfelek proaktív megkeresése, igények felmérése, tájékoztatás, Upsell, Xsell ajánlatok céljából telefonon és emailben.
  • Ügyfelek előfizetéshez, számlázáshoz, kifizetetlen számlákhoz kapcsolódó ügyeinek kezelése.
  • Ügyfelek meghívása új termékeink zártkörű tesztelésére. 
  • Ügyfelek technikai problémáinak megértése, és továbbítása a helpdesknek.
  • Ügyfélkapcsolatok ápolása, ügyfélelégedettség növelése. 

Elvárások

  • Szívesen keresed fel az ügyfeleket és mindezt eredményesen teszed.
  • Kiváló kommunikációs képességed eredmény szemlélettel párosul.
  • Magas fokú felelősségvállalás jellemez az értékesítési számok elérése érdekében.
  • Határozottság, gyakorlatias hozzáállás jellemez.
  • Az informatikai érdeklődés kiemelten fontos, hiszen egy szoftverfejlesztő cég vagyunk.
  • Adminisztratívan nyomonkövethetővé teszed a munkádat.
  • Szívesen kommunikálsz könyvelőkkel/pénzügyesekkel telefonon és emailben.
  • Fogékony vagy a számviteli alapismeretek megtanulására.
  • Könnyen megérted mások problémáját és szívesen segítesz nekik.
  • Jól be tudod osztani az idődet és önállóan kellő önfegyelemmel tudod a munkádat végezni.
  • Egy fiatalos csapatban, nap mint nap azon dolgoznál, hogy könyvelők/pénzügyesek munkáját könnyebbé és egyszerűbbé tedd!

Előnyt jelent

  • Szereztél már tapasztalatot szoftvertanácsadóként/helpdeskesként.
  • Online munkavégzéshez szükséges szoftverek ismerete(pl. ticketing rendszerek, Microsoft termékek, CRM rendszerek).
  • Ha használtad már az Adriana Accounting programot. :)

Amit kínálunk

  • Fix + teljesítmény alapú jövedelem.
  • Teljes bejelentett munkaidő, 8 órás munkavégzés home office-ban. Heti 1 alkalommal szükséges bejönni budapesti irodánkba.
  • Negyedévente kétnapos csapatépítő(nem feltétlenül Budapesten).
  • Jó hangulatú, együttműködő csapat, közös programok.
  • Hosszútávú munkalehetőség, stabil, fejlődő, vállalati háttér.
  • Támogató vezetőség.
  • Folyamatos képzések.
  • +1 szabadnap a születésnapod hónapjában.

Céginformáció

Az Adriana-nál az a küldetésünk, hogy legyen egyszerűbb a könyvelők és pénzügyesek élete. 
Jelenleg a bank könyvelés automatizálásával tesszük egyszerűbbé a könyvelők életét. Ezzel egy valódi üzleti problémát oldunk meg, szoftvereinkkel időt és pénzt takarítunk meg ügyfeleink számára, akik ezért nagyon hálásak.

Jelenleg több, mint 2.000 előfizető könyvelő munkáját segítjük az Adriana nevű, felhő alapú, havidíjas előfizetéssel elérhető szoftverünkkel.

A csapatunkba keresünk új csapattagot a folyamatosan emelkedő ügyfélszám miatt. Szeretjük a munkánkat, és jól érezzük magunkat miközben dolgozunk. Célunk, hogy segítsük az ügyfeleinket abban, hogy sikeresen és elégedetten használják az Adriana-t, és a maximumot hozzák ki belőle.

Nálunk szinte teljes home office lehetőség van, havonta 1-2 alkalommal kell bejárni a budapesti irodánkba, ami az Allee közelében található. 

A mottónk: A könyvelés izgalmas és változatos. Automatizáljuk azt, amit nem szeretsz.
Ha úgy érzed, hogy itt a helyed, akkor szeretettel várunk a csapatunkba!

Jelentkezés módja

Kérlek, a jelentkezéskor röviden írd meg, hogy miért pont hozzánk jelentkezel.

Szeretettel várunk a csapatunkba! :)


Álláshirdetés jelentése