RONDO Hullámkartongyártó Kft. logo

Értékesítési asszisztens

Állás részletei

  • Cég neve

    RONDO Hullámkartongyártó Kft.

  • Munkavégzés helye

    1239 Budapest, Ócsai út 5.

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

RONDO Hullámkartongyártó Kft.
A Rondo Ganahl AG egy hagyományokban gazdag, nagy múltú osztrák vállalkozás.
Fő üzleti tevékenységünk a hullámkarton csomagolások, hullámkarton alappapírok előállítása. Környezetkímélő csomagolásokat gyártunk fenntartható módon, ugyanakkor nagyüzemi méretekben.
Termékportfóliónkat folyamatosan és sikeresen fejlesztjük, erről tanúskodnak díjaink is.
A megbízhatóság, a hosszú távú gondolkodásmód és a forrásokkal való felelősségteljes bánásmód jellemzi cégünket. A Rondo-t a legmodernebb technika és az erősen motivált emberek együtt teszik innovatívvá, erőssé és rugalmassá. Sikerünk egyik alapja a dolgozóink személyes elkötelezettsége.

Értékesítési asszisztens

Főbb feladatok, munkák

  • Felveszi, feldolgozza és visszaigazolja a rendeléseket,
  • Rendszerezi és kezeli az ezzel kapcsolatos dokumentációt,
  • Közreműködik a termékfejlesztésben, tenderanyagok, árkalkulációk elkészítésében,
  • Egyeztet a vevőkkel a szállítási ütemezéssel és egyéb napi ügyekkel kapcsolatban,
  • Közreműködik a vevői reklamációk kezelésében,
  • Eljár a lejárt kintlévőségek behajtásában,
  • Figyelemmel kíséri és a logisztikai osztállyal történő egyeztetés alapján minimalizálja az elfekvő készletállományt,
  • Kiadja a kooperációs és bérmunka rendeléseket,
  • Kapcsolatot tart a kooperációs és bérmunka-partnerekkel, ellenőrizi a bejövő számlákat,
  • Folyamatosan frissíti, karbantartja a céges vevőtörzset és a partneradatokat az SAP-ban.

Az álláshoz tartozó elvárások

  • legalább középfokú végzettsége van,
  • írásban és szóban egyaránt tudja használni az angol nyelvet,
  • 2-3 éves tapasztalata van belső értékesítésben,
  • rutinosan használja az MS Office programokat,
  • az MS Excel-t kifejezetten jól ismeri,
  • feladatait jó ügyfélfókusszal és problémamegoldó készséggel végzi.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

Az SAP-ismeret és a német nyelvtudás előnyt jelent.

Amit kínálunk

  • A méltányos alapbéren felül juttatásokra is számíthat: támogatjuk a munkába járás költségeit, SZÉP-kártyát adunk és jelenléti prémiumot is kaphat.
  • Lehetőséget biztosítunk a tanulásra. Fejlődését tréningek és szenior munkatársaink is segítik.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Szakmai asszisztens

Jelentkezés módja

Ha a leírtakban magára ismer, legyen a munkatársunk! Kattintson és jelentkezzen

Álláshirdetés jelentése