WING Zrt. logó

Értékesítési asszisztens – irodafejlesztések területére

Állás részletei

  • Cég neve

    WING Zrt.

  • Munkavégzés helye

    1095 Budapest, Máriássy utca 7.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Egészségbiztosítás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Monitor (1 db)
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Középiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
Az 1999-ben alapított WING Zrt. Magyarország egyik vezető, magántulajdonban lévő ingatlanfejlesztő és -befektető cégcsoportja, amely a hazai ingatlanpiac minden szegmensében aktív: az irodaprojekteken kívül portfóliójának részét képezik ipari, kiskereskedelmi, szálloda, valamint a lakóingatlanok. A WING a közép-európai ingatlanpiacon is meghatározó szereplő, többségi tulajdonában áll Lengyelország legnagyobb ingatlanfejlesztő vállalata, az ECHO Investment, illetve a vezető német lakó- és kereskedelmi ingatlanfejlesztő, a BAUWERT. Vállalatunk stabilitása és a folyamatos innováció iránti elkötelezettsége egyaránt garancia a minőségre és a megbízhatóságra. Célunk, hogy világszínvonalú és környezettudatos ingatlanfejlesztéseket valósítsunk meg, amelyek új funkciókkal, emberközpontú, élhető és inspiráló terekkel gazdagítják a környezetet és a közösségeket.
További információ a cégcsoportról a www.wing.hu weboldalon található.
  • ingatlan- és értékesítési prezentációk készítése, frissítése magyar és angol nyelven;
  • irodabérleti ajánlatok előkészítése, kisebb méretű területek bemutatása és ajánlatadás;
  • alternatív irodai szolgáltatók és hasznosítási opciók, ajánlatok és potenciális bérlők összegyűjtése;
  • bérleti szerződés mellékletek előkészítése és szerkesztése;
  • bérleti szerződések adatainak rögzítése a szerződésnyilvántartó rendszerben és az ingatlantárban;
  • marketingfelületek frissítése (irodakereső oldalak, WING honlap, saját weboldalak), folyamatos kapcsolattartás a marketingosztállyal;
  • piaci és ügynökségi riportok összegyűjtése;
  • bérlői rendezvények és házon belüli szolgáltatások szervezése;
  • használati útmutatók, információs anyagok előkészítése;
  • bérlői kapcsolattartásban való részvétel;
  • külsős bérlők részére történő parkolóhely-bérbeadásának kezelése;
  • egyéb adminisztratív feladatok.
  • legalább középfokú iskolai végzettséggel rendelkezel;
  • hasonló adminisztratív területen szerzett 3-5 éves tapasztalatod van;
  • angol nyelven magabiztosan kommunikálsz szóban és írásban;
  • magabiztos MS Office számítógépes ismereteid vannak;
  • precizitással teljesíted a feladataid és képes vagy a határidők betartására, könnyen alkalmazkodsz a változásokhoz;
  • szeretsz csapatban dolgozni, és nem okoz gondot, a másokkal való együttműködés.
  • felsőfokú végzettség előnyt jelent.
  • szakmai kihívásokkal teli munkakör és izgalmas feladatok várnak rád;
  • huszonöt éves stabil vállalati háttérrel, versenyképes fizetést kínálunk;
  • rugalmas munkakörnyezetet biztosítunk;
  • széleskörű egészségbiztosítási csomaggal támogatjuk kollégáink egészségmegőrzését.
  • Céges étkező
  • Céges rendezvények
  • Ingyen kávé, üdítő

Álláshirdetés jelentése