Állás részletei
-
Cég neve
WING Zrt.
-
Munkavégzés helye
1095 Budapest, Máriássy utca 7. -
Egyéb juttatások
- Egészségbiztosítás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Monitor (1 db)
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Angol középfok
- 3-5 év tapasztalat
- Középiskola
- 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Céginformáció
Az 1999-ben alapított WING Zrt. Magyarország egyik vezető, magántulajdonban lévő ingatlanfejlesztő és -befektető cégcsoportja, amely a hazai ingatlanpiac minden szegmensében aktív: az irodaprojekteken kívül portfóliójának részét képezik ipari, kiskereskedelmi, szálloda, valamint a lakóingatlanok. A WING a közép-európai ingatlanpiacon is meghatározó szereplő, többségi tulajdonában áll Lengyelország legnagyobb ingatlanfejlesztő vállalata, az ECHO Investment, illetve a vezető német lakó- és kereskedelmi ingatlanfejlesztő, a BAUWERT. Vállalatunk stabilitása és a folyamatos innováció iránti elkötelezettsége egyaránt garancia a minőségre és a megbízhatóságra. Célunk, hogy világszínvonalú és környezettudatos ingatlanfejlesztéseket valósítsunk meg, amelyek új funkciókkal, emberközpontú, élhető és inspiráló terekkel gazdagítják a környezetet és a közösségeket.
További információ a cégcsoportról a www.wing.hu weboldalon található.
További információ a cégcsoportról a www.wing.hu weboldalon található.
Feladatok
- ingatlan- és értékesítési prezentációk készítése, frissítése magyar és angol nyelven;
- irodabérleti ajánlatok előkészítése, kisebb méretű területek bemutatása és ajánlatadás;
- alternatív irodai szolgáltatók és hasznosítási opciók, ajánlatok és potenciális bérlők összegyűjtése;
- bérleti szerződés mellékletek előkészítése és szerkesztése;
- bérleti szerződések adatainak rögzítése a szerződésnyilvántartó rendszerben és az ingatlantárban;
- marketingfelületek frissítése (irodakereső oldalak, WING honlap, saját weboldalak), folyamatos kapcsolattartás a marketingosztállyal;
- piaci és ügynökségi riportok összegyűjtése;
- bérlői rendezvények és házon belüli szolgáltatások szervezése;
- használati útmutatók, információs anyagok előkészítése;
- bérlői kapcsolattartásban való részvétel;
- külsős bérlők részére történő parkolóhely-bérbeadásának kezelése;
- egyéb adminisztratív feladatok.
Elvárások
- legalább középfokú iskolai végzettséggel rendelkezel;
- hasonló adminisztratív területen szerzett 3-5 éves tapasztalatod van;
- angol nyelven magabiztosan kommunikálsz szóban és írásban;
- magabiztos MS Office számítógépes ismereteid vannak;
- precizitással teljesíted a feladataid és képes vagy a határidők betartására, könnyen alkalmazkodsz a változásokhoz;
- szeretsz csapatban dolgozni, és nem okoz gondot, a másokkal való együttműködés.
Előnyt jelent
- felsőfokú végzettség előnyt jelent.
Amit kínálunk
- szakmai kihívásokkal teli munkakör és izgalmas feladatok várnak rád;
- huszonöt éves stabil vállalati háttérrel, versenyképes fizetést kínálunk;
- rugalmas munkakörnyezetet biztosítunk;
- széleskörű egészségbiztosítási csomaggal támogatjuk kollégáink egészségmegőrzését.
Munkahelyi extrák
- Céges étkező
- Céges rendezvények
- Ingyen kávé, üdítő
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
