Indotek Group logo

Értékesítési asszisztens

Állás részletei

  • Cég neve

    Indotek Group

  • Munkavégzés helye

    Budapest,Budapest XIII. kerület

  • Egyéb juttatások

    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Indotek Group

Értékesítési asszisztens

AMIT MI BIZTOSÍTUNK SZÁMODRA:

Támogató, barátságos környezetet, ahol vezetőidhez bármikor fordulhatsz.

Lendületes és vidám csapatban dolgozhatsz, kiszámítható, törzsidős munkarendben (h-cs.: 9-16 óra, p.: 9-15 óra).

Teret adunk az ötleteid megvalósításának, amellyel elősegítheted az Indotek jövőjének alakulását.

Színvonalas képzésekkel biztosítjuk a folyamatos szakmai fejlődésed (angolnyelv-tanfolyam, szakmai továbbképzések, workshopok).

A biztos alapok megszerzése után lehetőséget adunk a fejlődésedhez, előrelépésedhez.

Lojalitásalapú egészségbiztosítási csomagot nyújtunk a munkavállalóink számára.

Könnyen megközelíthető, modern irodaépületben dolgozhatsz, ingyenes parkolási lehetőséggel.

Népszerű és változatos céges programokon vehetsz részt (sportnapok, kulturális programok, jótékonysági rendezvények, családi napok).

Fontos számunkra dolgozóink egészsége, amelyet rendszeres gyümölcsnappal, étkezési kedvezménnyel és ingyenes konditerembérlettel támogatunk.

TÉGED KERESÜNK, HA

Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel

2-3 év tapasztalatot szereztél adminisztratív munkakörben

Felhasználói szinten kezeled a számítógépet és az MS Office programcsomagot

Személyiségedet megbízhatóság, kedvesség, pontosság, precizitás jellemzi

Magas szintű a kommunikációs készséged szóban és írásban is

AMIT MI VÁRUNK TŐLED

Excel-táblázatok és -kimutatások készítését

Asszisztenciát ingatlanok bérbeadásában és értékesítésében

Bejövő hívások kezelését

Tájékoztatást az ügyfelek felé az elérhető ingatlanokról

Ingatlanbemutatások időpontjának egyeztetését az ügyfelekkel

Megkeresések rögzítését a központi rendszerben

Bérbeadási és értékesítési folyamatok támogatását

Bérleti és adásvételi szerződésekkel kapcsolatos adminisztratív támogatást (feladatok kiadása a társosztályoknak, kapcsolódó dokumentumok előkészítése, folyamatok nyomon követése)

MUNKAVÉGZÉS HELYE

Budapest, XIII. kerület

Jelentkezés módja

Fényképpel ellátott önéletrajzzal és fizetési igény megjelölésével.

Álláshirdetés jelentése