AutoWallis Nyrt logó

Értékesítési asszisztens- és recepciós (XPENG)

Állás részletei

  • Cég neve

    AutoWallis Nyrt

  • Munkavégzés helye

    1143 Budapest, Hungária körút 95.
  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Szakmai tréningek
    • Munkába járás támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Monitor (1 db)
    • Windows
    • Desktop PC
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

Légy részese annak a csapatnak, amely Magyarországra hozza a jövő mobilitását!

A prémium elektromos járművek egyik leginnovatívabb nemzetközi márkája, az XPENG, most először jelenik meg Magyarországon, az AutoWallis Csoport képviseletében. Ehhez keressük új értékesítés-támogatási és recepciós munkatársunkat, aki kulcsszerepet játszik abban, hogy ügyfeleink és partnereink az első pillanattól kezdve prémium élményt kapjanak – a szalonba érkezéstől az autó átvételéig.

Ha precíz, kommunikatív, szervezett vagy, szeretsz rendszerekben dolgozni és érdekel az autóipar, akkor ez a pozíció neked szól.

Feladataid lesznek:
  • Az értékesítő kollégák teljes körű adminisztratív támogatása.
  • Finanszírozási és biztosítási ügyletek kezelése, szerződések rögzítése és nyomon követése.
  • Kapcsolattartás bankokkal, importőrökkel, külföldi és hazai partnerekkel.
  • Ajánlatok, kalkulációk, riportok és belső adatszolgáltatások készítése.
  • Rendszerhasználat: CRM, vállalatirányítási és banki felületek kezelése.
  • Adatrögzítés, online oktatási modulok kezelése, riportok előkészítése.
  • Az értékesítési folyamat teljes körű támogatása az érdeklődéstől a járműátadásig.
  • Ügyfelek és partnerek fogadása a szalonban, kedves, professzionális első benyomás biztosítása.
  • Beérkező hívások, e-mailek és érdeklődések kezelése, továbbítása az illetékes kollégák felé.
  • Időpontok egyeztetése, szalonlátogatások, tesztvezetések előkészítése.
  • Irodai adminisztrációs feladatok ellátása, irodaszer-rendelés, postai ügyintézés.
  • Az XPENG bemutatóterem megjelenésének, rendezett környezetének biztosítása.

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettség
  • Középfokú (stabil) angol nyelvtudás szóban és írásban
  • 2–3 év tapasztalat adminisztratív, értékesítés-támogatási vagy recepciós területen
  • Erős MS Office ismeret (Excel, Word, Outlook, PowerPoint)
  • Precizitás, megbízhatóság, felelősségtudat
  • Kiváló kommunikációs és szervezőkészség
  • Ügyfélorientált attitűd és ápolt, üzleties megjelenés

Előnyt jelent

Pénzügyi szolgáltatás-közvetítői vizsga 

Amit kínálunk

  • Versenyképes alapbér
  • Innovatív márka, legmodernebb elektromos technológiák megismerése
  • A Budapesti Értéktőzsdén jegyzett AutoWallis Csoport stabil háttere és karrierlehetőségei
  • Modern, prémium munkakörnyezet
  • Szakmai fejlődési lehetőség: betekintés az értékesítési, finanszírozási és ügyfélkezelési folyamatokba
  • Támogató csapat és szakmai fejlődési lehetőség

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények

Céginformáció

Az AutoWallis Csoport, a Budapesti Értéktőzsde Prémium kategóriájában jegyzett, magyar tulajdonú vállalat, amely a közép-kelet-európai régió 16 országában van jelen.
A csoport tevékenysége magában foglalja az új és használt autók értékesítését, szervizszolgáltatásokat, alkatrész-kereskedelmet, valamint mobilitási és flottaszolgáltatásokat.

Csatlakozz hozzánk, és légy részese az XPENG történetének Magyarországon!

Álláshirdetés jelentése