Állás részletei
-
Cég neve
CIVIL Zrt.
-
Munkavégzés helye
Budapest -
Egyéb juttatások
- Cafeteria
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladataid lesznek:
- közbeszerzési és magánpiaci beszerzési eljárások ajánlatkérői dokumentumainak feldolgozása, határidők betartása, információk és adatok gyűjtése, rögzítése, karbantartása és kezelése, nyomon követése;
- ajánlatok dokumentumainak elő- és elkészítése, adminisztrációja;
- díjkövetés- és díjmódosítások elő- és elkészítése, adminisztrációja;
- ügyfelekkel, partnerekkel, munkatársakkal, a munkáltató egyéb szervezeti egységeivel történő teljes körű kapcsolattartás, kommunikáció;
- értékesítéssel összefüggő adminisztráció elvégzése, szerződéstervezetek előkészítése;
- a szolgáltatási igazgató és a vevőkapcsolati csoportvezető által meghatározott egyéb feladatok ellátása.
Amit mi kínálunk:
- éves Cafeteria juttatás;
- élet- és baleset biztosítás;
- felelősségteljes munkakör, ahol egy elhivatott szakmai csapat támogatásával sikereket érhetsz el munkádban;
- rengeteg tapasztalatot szerezhetsz és nagyfokú fejlődési lehetőséget kínálunk egy régóta stabil lábakon álló vállalati környezetben;
- energikus, barátságos csapat, kiváló kollégák;
- munkavégzés helye: jelenleg Budapest 14. kerület, decembertől Budapest 11. kerület.
Amit kérünk:
- legalább középfokú végzettség, előnyként értékeljük a gazdasági szakirányt, minimum 2-3 év adminisztrátor vagy asszisztensi munkakörben szerzett tapasztalat;
- logikus, komplex gondolkodásmód;
- terhelhetőség;
- MS Word, MS Excel, MS PowerPoint szoftverek magabiztos használata.
Előnyt jelent:
- általános jogi alapismeretek;
- a személy- és vagyonvédelemre vonatkozó jogszabályok ismerete.
Jelentkezés módja:
Jelentkezés
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
