UniCredit Bank Zrt. logo

Értékesítés menedzsment és fejlesztés Szenior szakember

Állás részletei

  • Cég neve

    UniCredit Bank Zrt.

  • Munkavégzés helye

    1054 Budapest, Szabadság tér 5.

  • Fizetés

    Bónusz
  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Egészségbiztosítás
    • Élet- és balesetbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Elsődleges felelősségvállalás a Lakossági és Kisvállalati üzletág Digitális és Remote értékesítési eredményeiért
  • Vezető szerepvállalás az üzletági és termék szintű digitális és remote teljesítménymutatók és célszámok megalapozott meghatározásában és teljesítésében
  • Termék- és csatorna szintű éves és havi digitális/remote értékesítési tervek meghatározása a Termék, a Digitális és Call Center, továbbá a Harmadik Feles együttműködéseket felügyelő területek bevonásával, a Tervezés és Kontrolling területek támogatásával
  • A digital/remote értékesítési tervek teljesítéséhez szükséges kereskedelmi aktivitások meghatározása és az időben történő megvalósításához szükséges feladatok elvégzésének üzletági szintű koordinációja a Termék, a Marketing, a CRM, a Digitális és Call Center, továbbá a Harmadik Feles együttműködéseket felügyelő területek bevonásával
  • Együttműködés a Termék, a Marketing, a CRM, a Digitális és a Kontrolling területekkel a kereskedelmi tevékenységek eredményeinek lehető legpontosabb mérése, az ehhez szükséges adatok rendelkezésre állásának biztosítása érdekében
  • A Termék, a Marketing, a CRM, a Digitális Call Center, a Harmadik Feles együttműködéseket felügyelő és a Kontrolling területek kollégáinak bevonásával az értékesítési eredmények, továbbá az ügyfelek és leendő ügyfelek digitális preferenciáinak és igényeinek elemzése és megértése az ügyfelek elérését biztosító digitális megoldások fejlesztése, a kereskedelmi stratégiák és a digitális értékajánlatok finomhangolása érdekében
  • Együttműködés belső (Termék és Digital) és külső (UniCredit Services) csapatokkal a digitális értékesítést lehetővé tevő projektek meghatározása és elindítása, továbbá a meglévő digitális folyamatok optimalizációja érdekében
  • A Call Centrer mint remote értékesítési csatorna meglévő lehetőségei teljeskörű kiaknázásának és fejlesztésének feltérképezése, az erre irányuló tevékenységek vezetése, támogatása
  • A digitális értékesítés digitális csatornákon – honlap, internet bank, mobil alkalmazás – történő elősegítése, támogatása
  • Együttműködés a Csoporton belül releváns szakmai területekkel a digitális/remote értékesítésre vonatkozó riportok, továbbá a tervekre, eredményekre, stratégiákra, kapcsolódó fejlesztési projektekre és aktivitások státuszára vonatkozó anyagok elkészítése és prezentálása az érintett területek bevonásával, a szükséges inputok időben történő összegyűtjésével

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség
  • Magabiztos angol nyelvtudás
  • Legalább 3-5 éves digitális értékesítésben szerzett tapasztalat értékesítési eredményfókusszal
  • Erős kereskedelmi fókusz digitális és remote érétkesítés tervezésében és megvalósításában
  • Termék- és szegmens menedzsmentben, továbbá csatorna menedzsmentben és kereskedelmi stratégiákban szerzett tapasztalat, megértés és átlátás
  • Üzleti elemzések és teljesítmény alapú vezérlés komoly ismerete
  • Digitális marketingben és a magyar online médiában szerzett tudás és tapasztalat
  • Némi ismeret digitális fejlesztési projektekben, az agilis ismeret extra
  • Projekt Management képességek – átfogó ismeretekre van szükség a digitális projektek megvalósításával kapcsolatban különösen arra vonatkozóan, hogy ezek miként alkalmazhatóak termékek és szolgáltatások népszerűsítésére és értékesítésére
  • Előny a lakossági banki termék- és folyamatismeret
  • A munkavégzés során szükséges alapszoftverek ismerete (pl. MS Office, Teams, Skype stb.)

Amit kínálunk

  • Cafeteria,
  • Well-being szolgáltatások,
  • Bónusz teljesítménytől függően,
  • Privát egészségbiztosítási szolgáltatás minden kollégánknak a próbaidő lejárta után,
  • Átfogó betegség-, baleset- és életbiztosítás,
  • Munkavállalói Támogató Program,
  • Képzések,
  • Extra szabadnap,
  • Távoli munkavégzés a belső szabályoknak megfelelően

Céginformáció

Az UniCredit páneurópai kereskedelmi bank, amely egyedülálló szolgáltatási kínálattal rendelkezik Olaszországban, Németországban, Közép- és Kelet-Európában. Célunk, hogy a közösségeknek megadjuk a lehetőséget a növekedésre, miközben a legjobbat nyújtjuk minden érdekelt fél számára, és segítünk kibontakoztatni ügyfeleink és munkatársaink képességeit és lehetőségeit Európa-szerte.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után küldje el az önéletrajzát!