Állás részletei
-
Cég neve
QLM Development Center Kft.
-
Munkavégzés helye
2045 Törökbálint
-
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
- Rugalmas munkaidő
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Angol középfok
- 3-5 év tapasztalat
- Főiskola
- 'B' kat. jogosítvány
Állás leírása
A QLM Development Center Kft., a QLM cégcsoport tagjaként komplex ERP rendszer értékesítését és bevezetését végzi profi szakmai tanácsadással és ügyféltámogatással.
Tudjuk, hogy piaci pozíciónk folyamatos erősödésében nagy szerepet játszik munkatársaink elkötelezettsége és a piaci átlagnál jóval magasabb szakmai tudása. Minden munkakörben jellemző, hogy teret engedünk kollégáinknak, arra hogy önállóan, szakmai tudásukra és tapasztalatukra támaszkodva dolgozzanak.
Új munkatársunkként a legfőbb feladatod az ügyfelek üzleti igényeinek felmérése, megfogalmazása, és a sikeres szoftverbevezetés levezénylése ügyfeleinknél.
ERP tanácsadó (pénzügyi terület)
Az állás betöltéséhez előnyt jelent
- JIRA vagy más folyamatkezelő rendszer használatában szerzett tapasztalat.
Főbb feladatok, munkák
- A saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszer megismerése (kimelten a pénzügyi és könyvelés modul),
- ügyfelek pénzügy és könyvelés modulhoz kapcsolódó igényeinek, üzleti igényeinek felmérése,
- vállalatok pénzügyi folyamatainak felmérése,
- logikai szintű tervezés, specifikáció készítés,
- a rendszer tesztelése, paraméterezése és az ügyfél oldali bevezetése,
- ügyfelek oktatása, bemutatók megtartása,
- precíz dokumentációk készítése,
- folyamatos konzultációk folytatása a meglévő ügyfelekkel, és a náluk bevezetett rendszer továbbfejlesztésének tervezése és a megvalósított új funkciók bevezetése
- képzési anyagok összeállítása és felhasználói kézikönyv aktualizálás,
- support csapat támogatása a bevezetett rendszerekkel kapcsolatos szakmai kérdésekben,
- third-party rendszerekkel való integráció tervezése, továbbfejlesztése, tesztelése és dokumentálása.
Az álláshoz tartozó elvárások
- Felsőfokú pénzügyi végzettség,
- számviteli, pénzügyi ismeretek és gyakorlat,
- pénzügyi és számviteli jogszabályok naprakész ismerete,
- minimum 3-5 éves tapasztalat pénzügyi modul funkcionális tervezésében, tesztelésében,
- ERP szoftveren belül pénzügyi modul működésében, bevezetésében szerzett tapasztalat,
- szakterületi szoftvermegoldások ismerete,
- rendszerszemléletű gondolkodásmód,
- készségszintű SQL tudás
- kiváló prezentációs és kommunikációs készség,
- magas fokú szervezőkészség,
- proaktivitás, hatékony időmenedzsment
- középfokú angol (esetleg német) nyelvtudás,
- B kategóriás jogosítvány.
Amit kínálunk
- Biztosítjuk számodra a technikai feltételeket, hogy az iroda helyett otthon is dolgozhass, (törökbálinti székhelyünkre mindösszesen heti 1 napot kell bejárnod,)
- stabil megrendelőkörrel rendelkező szoftvert értékesítünk és fejlesztünk,
- lehetőséget biztosítunk érdekes, innovatív projektben való részvételre,
- nálunk minden adott a szakmai fejlődéshez: a tudásba fektetünk és képzésekkel is segítjük szakmai fejlődésedet,
- a szakmai teljesítmény mögött minden esetben valódi összetartás, jó hangulatú, támogató csapat áll, mely fontos érték a cégnél,
- biztosítjuk számodra a rugalmas munkavégzést és a work-life balance meglétét,
- havi nettó 37.500 Ft cafeteriával egészítjük ki a jövedelmedet.
Jelentkezés módja
Jelentkezésedet fényképes önéletrajzzal és bérigény megjelölésével várjuk a "Jelentkezem" gombra kattintva.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése