QLM Development Center Kft. logo

ERP tanácsadó (pénzügyi terület)

Állás részletei

  • Cég neve

    QLM Development Center Kft.

  • Munkavégzés helye

    2045 Törökbálint

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Rugalmas munkaidő
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Főiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

QLM Development Center Kft.

A QLM Development Center Kft., a QLM cégcsoport tagjaként komplex ERP rendszer értékesítését és bevezetését végzi profi szakmai tanácsadással és ügyféltámogatással.
Tudjuk, hogy piaci pozíciónk folyamatos erősödésében nagy szerepet játszik munkatársaink elkötelezettsége és a piaci átlagnál jóval magasabb szakmai tudása. Minden munkakörben jellemző, hogy teret engedünk kollégáinknak, arra hogy önállóan, szakmai tudásukra és tapasztalatukra támaszkodva dolgozzanak.
Új munkatársunkként a legfőbb feladatod az ügyfelek üzleti igényeinek felmérése, megfogalmazása, és a sikeres szoftverbevezetés levezénylése ügyfeleinknél.

ERP tanácsadó (pénzügyi terület)

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • JIRA vagy más folyamatkezelő rendszer használatában szerzett tapasztalat.

Főbb feladatok, munkák

  • A saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszer megismerése (kimelten a pénzügyi és könyvelés modul),
  • ügyfelek pénzügy és könyvelés modulhoz kapcsolódó igényeinek, üzleti igényeinek felmérése,
  • vállalatok pénzügyi folyamatainak felmérése,
  • logikai szintű tervezés, specifikáció készítés,
  • a rendszer tesztelése, paraméterezése és az ügyfél oldali bevezetése,
  • ügyfelek oktatása, bemutatók megtartása,
  • precíz dokumentációk készítése,
  • folyamatos konzultációk folytatása a meglévő ügyfelekkel, és a náluk bevezetett rendszer továbbfejlesztésének tervezése és a megvalósított új funkciók bevezetése
  • képzési anyagok összeállítása és felhasználói kézikönyv aktualizálás,
  • support csapat támogatása a bevezetett rendszerekkel kapcsolatos szakmai kérdésekben,
  • third-party rendszerekkel való integráció tervezése, továbbfejlesztése, tesztelése és dokumentálása.

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Felsőfokú pénzügyi végzettség,
  • számviteli, pénzügyi ismeretek és gyakorlat,
  • pénzügyi és számviteli jogszabályok naprakész ismerete,
  • minimum 3-5 éves tapasztalat pénzügyi modul funkcionális tervezésében, tesztelésében,
  • ERP szoftveren belül pénzügyi modul működésében, bevezetésében szerzett tapasztalat,
  • szakterületi szoftvermegoldások ismerete,
  • rendszerszemléletű gondolkodásmód,
  • készségszintű SQL tudás
  • kiváló prezentációs és kommunikációs készség,
  • magas fokú szervezőkészség,
  • proaktivitás, hatékony időmenedzsment
  • középfokú angol (esetleg német) nyelvtudás,
  • B kategóriás jogosítvány.

Amit kínálunk

  • Biztosítjuk számodra a technikai feltételeket, hogy az iroda helyett otthon is dolgozhass, (törökbálinti székhelyünkre mindösszesen heti 1 napot kell bejárnod,)
  • stabil megrendelőkörrel rendelkező szoftvert értékesítünk és fejlesztünk,
  • lehetőséget biztosítunk érdekes, innovatív projektben való részvételre,
  • nálunk minden adott a szakmai fejlődéshez: a tudásba fektetünk és képzésekkel is segítjük szakmai fejlődésedet,
  • a szakmai teljesítmény mögött minden esetben valódi összetartás, jó hangulatú, támogató csapat áll, mely fontos érték a cégnél,
  • biztosítjuk számodra a rugalmas munkavégzést és a work-life balance meglétét,
  • havi nettó 37.500 Ft cafeteriával egészítjük ki a jövedelmedet.

Jelentkezés módja

Jelentkezésedet fényképes önéletrajzzal és bérigény megjelölésével várjuk a "Jelentkezem" gombra kattintva. 


Álláshirdetés jelentése