ALTEO Nyrt. logó

Energiakereskedelmi adminisztrátor

Állás részletei

  • Cég neve

    ALTEO Nyrt.

  • Munkavégzés helye

    1117 Budapest, Dombóvári út 25.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Cafeteria
    • Egészségbiztosítás
    • Nyugdíjpénztár
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
Az ALTEO csoport tudásalapú vállalat: kiemelkedő és speciális szaktudással rendelkező, tehetséges kollégákat keresünk.
Múltbeli sikereink és növekedésünk kulcsfontosságú része a meglevő csapat, jövőbeli sikereink záloga az értékek és szaktudás megőrzése.
Ha szeretnél részt venni egy ilyen dinamikusan növekvő és fejlődő vállalatban, akkor az ALTEO csoport lehet az ideális hely számodra.
  • A közbeszerzési portálokon az eljárások nyomonkövetése, nyilvántartása, az ajánlatok határidőre történő beadása, eredmények feldolgozása;
  • Ajánlatadások adminisztratív támogatása;
  • Nyomtatás, szkennelés, iktatás, postázás;
  • Szerződések ellenőrzése;
  • Elosztói adatcsere folyamatok indítása, nyomonkövetése, nyilvántartása, elosztókkal történő e-mailes egyeztetése;
  • Fogyasztói adatváltozások SAP-ban és nyilvántartásokban történő átvezetése, szükség esetén fogyasztókkal történő egyeztetése e-mailben/telefonon;
  • Piaci elemzéshez szükséges adatok összegyűjtése;
  • Új ügyfél megkeresések adminisztratív támogatása;
  • Energia kereskedelmi igazgató és vezető által meghatározott egyedi feladatok.
 
  • KEF teljeskörű ügyintézése:
 
o    KEF üzenetek feldolgozása;
o    Tranzakciós jelentések összeállítása, feltöltése a KEF portálra;
o    Árváltozási jelentés feltöltése a KEF portálra, feldolgozottságának nyomonkövetése;
o    Egyeztetés a jelentések kapcsán a KEF-fel;
o    KEF-közbeszerzések táblázatban rögzítése;
o    KEF-közbeszerzések beadása;
o    KEF-hiánypótlások beadása (szükség esetén);
o    KEF-eredmények feldolgozása táblázatban.
 
  • Számlák és egyéb küldemények kiküldésének koordinálása:
 
o    Elosztói adatcsere üzenetek kezelése;
o    SAP partner rögzítés;
o    Szerződések ellenőrzése postázás előtt;
o    Felhasználói nyilvántartásban a szerződés visszaküldés dátumának rögzítése.
  • Érettségi bizonyítvánnyal rendelkezel (előny a felsőoktatási végzettség);
  • Legalább alapszintű Excel és Word ismeretekkel rendelkezel;
  • Az adminisztratív feladatok elvégzésével komfortos vagy és a változó munkaterheltséget rugalmasan tudod kezelni;
  • Önálló, lelkiismeretes, pontos munkavégzés jellemez;
  • Szívesen dolgozol csapatban, és fontos számodra, hogy egy összetartó közösséghez tartozz;
  • Szabálykövető magatartás jellemez;
  • Kiváló priorizálási képességgel rendelkezel;
  • Nyitott vagy az energiapiac megismerésére;
  • Nyitott vagy többféle ügyviteli alkalmazás (SAP Hana, Business One, Apocam, közbeszerzési portálok stb.) használatára.
  • Biztos vállalati hátteret, hosszú távú munkalehetőséget biztosítunk;
  • Összetartó csapat tagja leszel;
  • Változatos feladatkörben széleskörű tapasztalatokat szerezhetsz;
  • Versenyképes juttatási csomagot kínálunk:
    • éves cafeteria keret
    • teljesítményértékelésen alapuló bónusz
    • önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás
    • egészségbiztosítási csomag.
Kérjük, hogy magyar nyelvű, fényképpel ellátott önéletrajzod – a bérigényed megjelölésével – az itt található űrlapot kitöltve küldd el részünkre.

Álláshirdetés jelentése