White Star Real Estate Kft. logó

Energetikai munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    White Star Real Estate Kft.

  • Munkavégzés helye

    1126 Budapest, Csörsz utca 49-51.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Élet- és balesetbiztosítás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Rugalmas munkaidő
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Monitor (1 db)
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • Nem kell tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
A White Star nemzetközi szinten elismert ingatlanfejlesztő cég, melynek fő tevékenysége a lakó- és kereskedelmi ingatlanok (irodaházak, ipari- és logisztikai parkok, bevásárlóközpontok) fejlesztése és üzemeltetése. Önállóan működő energiamenedzsment csapatunkba keressük új kollégánkat a következő munkakörbe:
  • Saját kezelésű létesítmények fogyasztási adatainak nyomon követése, eseti elemzése, energia költségek tervezése, szükség szerinti beavatkozási javaslat előterjesztése;
  • Közművekkel kapcsolatos adminisztratív és operatív feladatok;
  • Energiavásárlási és közműszolgáltatói szerződések kezelése;
  • Kapcsolattartás a tanácsadásra szerződött partnerekkel + kapcsolódó adminisztráció;
  • Kezelt ingatlanok energia és közmű adatainak kontrolling jellegű nyomon követése;
  • Energia hatékonysági projektek koordinációja és támogatása;
  • Szakági jogszabályi előírásoknak és rendeleteknek való megfelelőség nyomon követése.
  • Éves bónusz;
  • Cafeteria juttatás;
  • Rugalmas munkaidő, heti 1 nap home office lehetőség;
  • Élet- és balesetbiztosítás, éves laborvizsgálat;
  • Részvételi lehetőség külső/belső képzéseken;
  • Rendszeres céges események, csapatépítők;
  • Fiatalos, összetartó, profi csapat, igényes irodai környezet.
  • Középfokú végzettséggel rendelkezel;
  • Ingatlankezelésben (vagy hasonló területen) szereztél már adminisztratív jellegű tapasztalatot;
  • MS Excel magabiztos felhasználója vagy;
  • Önállóság, erős analitikus készség jellemez.
  • Műszaki és/vagy gazdasági területen szerzett képesítés, illetve ingatlanhoz kapcsolódó oktatás bármilyen szinten előnyt jelent;
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás.
  • Céges rendezvények
  • Parkoló
  • Kutyabarát
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő
Amennyiben lehetőségünk felkeltette érdeklődésedet, várjuk jelentkezésed önéletrajzod megküldésével a "Jelentkezem" gombra kattintva!

Álláshirdetés jelentése