Állás részletei
-
Cég neve
GRÁNIT Bank Nyrt.
-
Munkavégzés helye
Millenium Tower III. - Budapest, Lechner Ödön fasor 8, 1095 -
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Sport támogatás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás leírása
Céginformáció
Szívesen dolgoznál Magyarország leggyorsabban növekvő, digitális alkalmazások fejlesztésében élen járó Bankjában?
Csatlakozz a GRÁNIT Bank csapatához
Digitális Ügyfélközpont munkatárs
pozícióba!
Különösen büszkék vagyunk arra, hogy 2024-ben a Mastercard Az Év Bankja versenyen 1. díjat nyertünk a „Beyond Banking” szegmensben, valamint első helyezést értünk el „Az év akvizíciós marketing kampánya” és az” Év kiberbiztonsági edukációs kampánya” kategóriákban. Emellett 2024-ben BÉT Legek díjátadón elnyertük Az Év Legnagyobb Részvénybevezetése díjat. Továbbá, 2024-ben is a Gránit Banknak ítélte a Global Banking and Finance Review Magazine a Leggyorsabban Növekvő Digitális Bank Magyarországon címet.
Miért jó nálunk dolgozni?
Mert egy olyan vállalati kultúrában hiszünk, ahol az innováció és a konzervativizmus együttesen van jelen és ahol a képességeidnek megfelelő munkát végezhetsz!
- Mert a mi értékrendünkben a Bank nemcsak egy munkahely, hanem egy olyan közösség, ahová érdemes tartozni!
- Mert személyesen is részese lehetsz a hazai pénzpiac egyik legeredményesebb, digitális, innovatív bankjának!
- Színvonalas munkakörnyezetben, nagyon jó csapat tagjaként dolgozhatsz.
- Változatos, kihívást jelentő szakmai feladatok.
Miben számítunk Rád?
- Telefonon érkező bejövő hívások kezelése, ügyfelek pontos, szakszerű tájékoztatása;
- A Bank lakossági és vállalati termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos tájékoztatás nyújtása;
- Telefonon megadott pénzforgalmi műveletekre vonatkozó ügyfélmegbízások kezelése;
- VideóBankon keresztül történő számlanyitás, valamint megadott pénzforgalmi műveletekre vonatkozó ügyfélmegbízások kezelése
Téged keresünk, ha:
- Banki / Pénzintézeti telefonos ügyfélkapcsolatban szerzett tapasztalat;
- Banki szakügyintézői, vagy közgazdasági, pénzügyi végzettség előny;
- Megbízható, felhasználói szintű számítógépes ismeretek;
- Társalgási szintű angol nyelvtudás előny;
- Ügyfélorientált gondolkodásmód;
- Fejlett kommunikációs és problémamegoldó képesség.
Mit kínálunk?
- Attraktív jövedelem + egyéb béren kívüli juttatás (Cafeteria);
- AYCM SportPass tagság;
- Munkaidő: Hétfőtől – Péntekig: napi 8 óra 8.00–16:30 vagy 12:30-21.00, eseti (havi 1 alkalom) szombati munkavégzés lehetséges 10.00-18.00 óra között;
- Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8. (Millenium Towers III. Irodaház).
Jelentkezés módja
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, valamint rendelkezel a kiírt tapasztalattal, kérjük, küldd el pályázati anyagod, bérigényeddel kiegészítve a "Jelentkezem" gombra kattintva.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
