GRÁNIT Bank Nyrt. logó

Digitális Ügyfélközpont munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    GRÁNIT Bank Nyrt.

  • Munkavégzés helye

    Millenium Tower III. - Budapest, Lechner Ödön fasor 8, 1095
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Sport támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

Szívesen dolgoznál Magyarország leggyorsabban növekvő, digitális alkalmazások fejlesztésében élen járó Bankjában?
Csatlakozz a GRÁNIT Bank csapatához

Digitális Ügyfélközpont munkatárs

pozícióba!

 

Különösen büszkék vagyunk arra, hogy 2024-ben a Mastercard Az Év Bankja versenyen 1. díjat nyertünk a „Beyond Banking” szegmensben, valamint első helyezést értünk el „Az év akvizíciós marketing kampánya” és az” Év kiberbiztonsági edukációs kampánya” kategóriákban. Emellett 2024-ben BÉT Legek díjátadón elnyertük Az Év Legnagyobb Részvénybevezetése díjat. Továbbá, 2024-ben is a Gránit Banknak ítélte a Global Banking and Finance Review Magazine a Leggyorsabban Növekvő Digitális Bank Magyarországon címet.

 

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Mert egy olyan vállalati kultúrában hiszünk, ahol az innováció és a konzervativizmus együttesen van jelen és ahol a képességeidnek megfelelő munkát végezhetsz!

  • Mert a mi értékrendünkben a Bank nemcsak egy munkahely, hanem egy olyan közösség, ahová érdemes tartozni!
  • Mert személyesen is részese lehetsz a hazai pénzpiac egyik legeredményesebb, digitális, innovatív bankjának!
  • Színvonalas munkakörnyezetben, nagyon jó csapat tagjaként dolgozhatsz.
  • Változatos, kihívást jelentő szakmai feladatok.
  • Telefonon érkező bejövő hívások kezelése, ügyfelek pontos, szakszerű tájékoztatása;
  • A Bank lakossági és vállalati termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos tájékoztatás nyújtása;
  • Telefonon megadott pénzforgalmi műveletekre vonatkozó ügyfélmegbízások kezelése;
  • VideóBankon keresztül történő számlanyitás, valamint megadott pénzforgalmi műveletekre vonatkozó ügyfélmegbízások kezelése
  • Banki / Pénzintézeti telefonos ügyfélkapcsolatban szerzett tapasztalat;
  • Banki szakügyintézői, vagy közgazdasági, pénzügyi végzettség előny;
  • Megbízható, felhasználói szintű számítógépes ismeretek;
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás előny;
  • Ügyfélorientált gondolkodásmód;
  • Fejlett kommunikációs és problémamegoldó képesség.
  • Attraktív jövedelem + egyéb béren kívüli juttatás (Cafeteria);
  • AYCM SportPass tagság;
  • Munkaidő: Hétfőtől – Péntekig: napi 8 óra 8.00–16:30 vagy 12:30-21.00, eseti (havi 1 alkalom) szombati munkavégzés lehetséges 10.00-18.00 óra között;
  • Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8. (Millenium Towers III. Irodaház).

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, valamint rendelkezel a kiírt tapasztalattal, kérjük, küldd el pályázati anyagod, bérigényeddel kiegészítve a "Jelentkezem" gombra kattintva.


Álláshirdetés jelentése