GRÁNIT Bank Zrt. logo

Digitális ügyfélkapcsolati menedzser

Állás részletei

  • Cég neve

    GRÁNIT Bank Zrt.

  • Munkavégzés helye

    1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8.

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Sport támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Szívesen dolgoznál egy fiatalos, innovatív,

dinamikusan növekvő Bankban?
 

Csatlakozz Magyarország leggyorsabban növekvő digitális Bankjához!

A Global Banking and Finance Review magazin döntése alapján

a Gránit Bank 2023. leggyorsabban növekvő digitális Bankja.
 

A Gránit Bank

Digitális ügyfélkapcsolati menedzser

munkatársat keres

Miért érezheted itt jól magad?

  • Mert egy átlátható méretű szervezetben nem csak egy fogaskerék vagy a rendszerben: itt valóban a szorgalmad és a képességeid szabják meg a fejlődésed határát!

  • Mert egy dinamikusan fejlődő bankban folyamatosan újabb kihívások és lehetőségek nyílnak meg előtted!

  • Mert egy barátságos és jó hangulatú csapat tagja lehetsz!

Milyen feladatok ellátásában számítunk Rád?

  • Kimenő ügyfélhívások indítása a lakossági jelzáloghitel és babaváró kölcsön iránt érdeklődő ügyfelek irányába telefonon vagy VideóBankon keresztül.
  • Lakossági jelzáloghitel és Babaváró kölcsön után érdeklődő ügyfelek bejövő hívásainak fogadása (telefonon, vagy VideóBankon keresztül).
  • Hiteltermékek iránt érdeklődő ügyelek előszűrése telefonon/VideóBankon keresztül.
  • Emailben/ chaten érkezett hitellel kapcsolatos ügyfélkérdések megválaszolása.
  • Potenciális ügyfelekkel időpont egyeztetés és átadása a hitelreferensek részére.
  • VideóBankon keresztüli ügyfélazonosítás, ügyféladat módosítás.

A sikeres pályázó jellemzői:

  • 1-2 év banki lakossági hitelezési területén eltöltött gyakorlat;
  • Banki szakügyintézői, vagy közgazdasági, pénzügyi végzettség;
  • Erős felhasználói szintű MS Office ismeretek;
  • Kiemelkedő kommunikációs, problémamegoldó és együttműködési képesség;
  • Előnyt jelent a call center munkakörben szerzett gyakorlat.

Mit kínálunk?

  • Folyamatos fejlődési lehetőséget;
  • Versenyképes jövedelmet + egyéb béren kívüli juttatást (Cafeteria);
  • Egy fiatalos, barátságos közösséget, ahová érdemes tartozni;
  • AYCM SportPass tagságot, kedvezményes sportolási lehetőséget az irodaházban lévő sportcentrumban;

Egyéb feltételek:

  • Foglalkoztatás módja: alkalmazott, teljes munkaidő (heti 40 óra);
  • Munkavégzés időtartama: határozatlan;
  • Munkavégzés helye: Gránit Bank központ, 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8.

Jelentkezés módja:

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, kérjük, küldd el pályázati anyagodat fizetési igény megjelölésével a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.


Álláshirdetés jelentése