MŰISZ Iskolaszövetkezet logo

Diákmunka - HR és üzleti folyamatok GYAKORNOK

Állás részletei

  • Cég neve

    MŰISZ Iskolaszövetkezet

  • Munkavégzés helye

    Budapest 9. ker.

  • Munka típusa

    • Diákmunka
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok és
    • Magyar anyanyelvi szint
    • Nem kell tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

MŰISZ Iskolaszövetkezet

Diákmunka - HR és üzleti folyamatok GYAKORNOK

Feladatok:

KIEMELT FELADATOK
•HR folyamatok támogatása (HR stratégia végrehajtásában közreműködés, HR folyamatfejlesztési, digitalizációs projektekben részvétel, projekt koordináció, projekt menedzsment, folyamat optimalizáció, nyilvántartások vezetése, eseti jelleggel prezentációk, ill. megbeszélésekről rövid emlékeztetők készítése, hazai és nemzetközi jó gyakorlatokról összefoglalók készítése,)
•egyéb, jellemzően adminisztrációs és eseti projekt feladatok ellátása.

Elvárások:

MIT VÁRUNK?
•felsőoktatási intézményben gazdasági, HR vagy pszichológia képzésen hallgatói jogviszony, legalább hat lezárt félévvel, vagy korábbi alapdiploma a hivatkozott területeken és más képzési területen aktív hallgatói jogviszony,
•irodai környezetben szerzett min. 2 hónapos munkatapasztalat,
•HR témakörök, digitalizáció és folyamatfejlesztés iránti szakmai érdeklődés,
•szorgalom, proaktivitás, önállóság, precizitás, kezdeményező készség, tulajdonosi szemlélet,
•jó kommunikációs készség, középfokú angol nyelvtudás (nem várunk nyelvvizsgát),
•digitális eszközök erős készségszintű használata (notebook + két külső monitoros munkaállomások),
•MS Office alkalmazások (Word, Excel, PowerPoint, Teams, stb.) erős felhasználói szintű, magabiztos használata, digitális megoldások iránti nyitottság,
•a vizsgaidőszakon kívül heti átlag min. 20 óra munkavégzés, 3-6 hónapon át, minimum heti két nap kötelező irodai jelenléttel, melyből a szerdai nap fix, a másik megegyezés szerinti.

Amit kínálunk:

ELŐNYT JELENT

• irodai környezetben folyamatfejlesztési, digitalizációs, zöld ügyek/fenntarthatóság területen szerzett 2 hónapnál hosszabb idejű munkatapasztalat,
• HR gyakornoki tapasztalat,
• felsőfokú angol nyelvtudás (nem várunk nyelvvizsgát),
a következő szoftverek közül egy vagy több felhasználói szintű ismerete: MS SharePoint, MS PowerBI, MS Copilot, HRmaster, DMS One, MS Business Central,
• külföldi (pl. ERASMUS) tapasztalat.

MIT KÍNÁLUNK?
•pozitív, barátságos légkör, lehetőség értékes szakmai tapasztalatszerzésre, fejlődésre,
•szakdolgozat íráshoz mentorálás, szakmai gyakorlat leigazolása,
•igényes, modern irodai környezet,
•pozíciónak megfelelő, piacképes jövedelem.

Bérezés:
2200 Ft/óra

Egyéb információ

Az Országos Betétbiztosítási Alap (OBA) budapesti székhelyű, de országos hatáskörű, a betétbiztosítás révén a bankbetéteket és a betéteseket védő 25 fős szervezet, mely a pénzügyi stabilitási védőháló részeként több mint 30 éve végzi a betétesek kártalanítását.

Az OBA Családbarát Munkahely, rendelkezik ISO 9001:2015-ös minőségbiztosítási és ISO 27001:2022-es információbiztonsági irányítási rendszerekkel.

Szervezetünk kiterjedt nemzetközi kapcsolatrendszerrel rendelkezik, alapító tagja a betétbiztosítók európai és világszervezetének (EFDI, ill. IADI), multilaterális és bilaterális együttműködési megállapodásai vannak számos EU-s és EU-n kívüli ország betétbiztosítójával.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő

Jelentkezés módja:

Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.

Álláshirdetés jelentése