Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Magyar Posta Zrt.
A Magyar Posta Zrt. szervezetében működő IT Üzemeltetési Igazgatóság felel az IT rendszerekkel támogatott üzleti folyamatok stabil működéséért. A magas szintű szolgáltatás érdekében az üzleti folyamatok informatikai támogatását folyamatosan növeli, korszerű technológiák alkalmazásával biztosítja a minőségi, stabil informatikai szolgáltatásainak fenntartását. Sikeres tevékenységében kiemelt szerepe van a felkészült és elkötelezett munkatársak, szakértők teljesítményének.
A Magyar Posta Zrt.
IT Üzemeltetési Igazgatósága
Desktop üzemeltető
munkatársakat
keres.
Ha szeretnél az ország egyik legnagyobb informatikai szervezetében egy jó csapatban, változatos munkát végezni,
ha nyitott vagy a tanulásra, és határozott a tudásod érvényesítésében és átadásában
várunk csapatunkba.
Desktop üzemeltető munkatárs
Feladataid lesznek:
- Társaság telephelyein működő informatikai eszközök helyszíni javítási, konfigurálási és karbantartási feladatainak ellátása
- A csoport működéséhez szükséges eszközök, alkatrészek igénylési, ellátási, tárolási feladatainak végrehajtása, adminisztrálása.
- Az informatikai szervezet hatáskörébe rendelt eszközök, valamint az eszközökön lévő dobozos és egyedi szoftverek üzembe helyezése, szoftverhibák elhárításában való közreműködés
- Online pénztárgépek szervizelési feladatainak ellátása
- Karbantartási feladatok végzése valamint informatikai eszközök leltározásában való részvétel
- Közreműködés az új eszközök használatának betanításában, helyszíni segítségnyújtás a felhasználó számára a szoftver és hardver elemek kezelésében
- Műszaki nyilvántartások, munkalapok, eszközmozgatási bizonylatok, üzembehelyezési okmányok elkészítése.
Amit mi kínálunk:
- Megbízható, stabil cégkörnyezet,
- Szakmai kihívást jelentő, érdekes feladatok,
- Hosszú távú, stabil munkalehetőség,
- Szakmai fejlődési lehetőség,
- Igényes munkakörnyezet, összetartó profi csapat vár.
Amit kérünk:
- Középfokú műszaki vagy informatikai szakirányú végzettség
- 1 év releváns szakmai tapasztalat
- Önálló, precíz munkavégzés
- Terhelhetőség, jó hibafeltáró képesség
- Legalább B kategóriás jogosítvány
- Windows-os kliens operációs rendszer környezet ismerete
- Legalább felhasználói szintű számítógépes ismeretek (word, excel, powerpoint)
Az állás betöltéséhez előnyt jelent
- IT eszközök és perifériák szervizelésében szerzett tapasztalat
- desktop üzemeltetői gyakorlat
- Saját gépkocsi használat
További információk:
Telephely: Veszprém
Elsődleges működési terület, munkavégzés helye: Veszprém vármegye területén működő postai, logisztikai szolgáltatást nyújtó telephelyek
A munkakör betölthető: azonnal
Szakmai önéletrajzod a „Jelentkezés” gombra kattintva, a hirdetésben szereplő állás azonosító számra hivatkozva küldheted el
Állás, munka területe(i):
- IT üzemeltetés, Telekommunikáció
- Rendszerüzemeltető
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése