Eximbank Zrt. logó

Demandmanager

Állás részletei

  • Cég neve

    Eximbank Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Budapest
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Rugalmas munkaidő
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

Az EXIM egy integrált keretek között működő bank és biztosító, amelynek alapvető célja, hogy a magyar exportőröknek és beszállítóiknak, továbbá az exportra készülőknek hatékony, az ő működésükre specializált finanszírozási és biztosítási konstrukciókat nyújtson. Küldetésünk, hogy a magyar export globális sikerének pénzügyi motorjaként támogassuk a hazai vállalkozásokat és pénzügyi megoldások segítségével egyfajta útlevelet adjunk a vállalkozások sikeréhez. Az EXIM egyike a világ 85 exporthitel-ügynökségének, így tevékenységünk fókusza, hogy elősegítsük a magyar áruk és szolgáltatások külpiacokon történő minél sikeresebb értékesítését, a magyar exportkapacitások bővítését.

EXIM név alatt az állami hátterű Magyar Export-Import Bank Zrt. (Eximbank Zrt.) és a Magyar Exporthitel Biztosító Zrt. (MEHIB Zrt.), azaz két jogi személy együttese értendő.

Projekt Iroda és Projekt Erőforrás Menedzsment csapatunkba keresünk új munkatársat határozatlan időtartamra az alábbi munkakörbe:

Demandmanager munkakört betöltő fő feladatai:

  • Üzleti igények strukturált begyűjtése, üzleti területekkel szorosan együttműködve az igényeik magas szintű kidolgozása
  • Üzleti igény megvalósulásával járó előnyök alátámasztása az üzleti terület inputjai alapján
  • Üzleti igények kategorizálása és priorizálása
  • Üzleti igények portfóliós hatásának vizsgálata
  • A magasszintű IT megoldás kialakítása az üzleti területekkel és az IT-val
  • Döntési anyag összeállítása a megvalósuló fejlesztésekről/projektekről
  • Adott üzleti igény erőforrástervezésének elvégzése
  • Portfólió szintű erőforrásmenedzsmentben való aktív részvétel
  • Portfólió szintű igények összehangolásában történő aktív részvétel
  • Kisebb IT fejlesztési igények end-to-end menedzsmentje (scope, erőforrás, ütemezés, státusz követés)
  • Éves pénzügyi és beszerzési tervezésben való részvétel
  • Igénykezelési folyamatfejlesztésben történő aktív részvétel
  • Fejlesztési portfólió karbantartása, riportálása, valamint a szükséges döntéshozatal támogatása.

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség gazdasági, logisztikai vagy informatikai területen
  • 2-5 év tapasztalat hasonló pozícióban (Demand manager, Business Analyst, Projekt portfólió menedzser)
  • Strukturált gondolkodás
  • Kiváló kommunikációs és koordinációs készségek
  • Stakeholder management képesség
  • Erős analitikai készségek és rendszerben való gondolkodás
  • Magabiztos MS ismeretek (excel, word, powerpoint)

Előnyt jelent

  • Üzleti elemzői tapasztalat és/vagy módszertani szaktudás
  • Jira, Confluence és Tempo aktív ismerete
  • Projektmenedzsment tapasztalat
  • Tapasztalat külső szállítóval való együttműködésben
  • IT fejlesztési és tesztelési módszertanok ismerete
  • Banki / biztosítói oldalon szerzett szakmai tapasztalat
  • Középszintű angol nyelvtudás (írásban és szóban)

Amit kínálunk

  • Részvétel új folyamat kialakításában és optimalizációs feladatokban
  • Változatos, felelősségteljes feladatok
  • Stabil munkahely egy biztos hátterű cégnél;
  • Fejlődési, továbbképzési lehetőségek, coaching, kiválasztott skillek célzott fejlesztése;
  • Rugalmas munkavégzés, támogató környezet
  • Fenntartható work-life balance;
  • Jó hangulatú, szakmailag rátermett csapat;

Álláshirdetés jelentése