Állás részletei
-
Cég neve
Eximbank Zrt.
-
Munkavégzés helye
Budapest -
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Rugalmas munkaidő
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 1-3 év tapasztalat
- Főiskola
Állás leírása
Feladatok
Az EXIM egy integrált keretek között működő bank és biztosító, amelynek alapvető célja, hogy a magyar exportőröknek és beszállítóiknak, továbbá az exportra készülőknek hatékony, az ő működésükre specializált finanszírozási és biztosítási konstrukciókat nyújtson. Küldetésünk, hogy a magyar export globális sikerének pénzügyi motorjaként támogassuk a hazai vállalkozásokat és pénzügyi megoldások segítségével egyfajta útlevelet adjunk a vállalkozások sikeréhez. Az EXIM egyike a világ 85 exporthitel-ügynökségének, így tevékenységünk fókusza, hogy elősegítsük a magyar áruk és szolgáltatások külpiacokon történő minél sikeresebb értékesítését, a magyar exportkapacitások bővítését.
EXIM név alatt az állami hátterű Magyar Export-Import Bank Zrt. (Eximbank Zrt.) és a Magyar Exporthitel Biztosító Zrt. (MEHIB Zrt.), azaz két jogi személy együttese értendő.
Projekt Iroda és Projekt Erőforrás Menedzsment csapatunkba keresünk új munkatársat határozatlan időtartamra az alábbi munkakörbe:
Demandmanager munkakört betöltő fő feladatai:
- Üzleti igények strukturált begyűjtése, üzleti területekkel szorosan együttműködve az igényeik magas szintű kidolgozása
- Üzleti igény megvalósulásával járó előnyök alátámasztása az üzleti terület inputjai alapján
- Üzleti igények kategorizálása és priorizálása
- Üzleti igények portfóliós hatásának vizsgálata
- A magasszintű IT megoldás kialakítása az üzleti területekkel és az IT-val
- Döntési anyag összeállítása a megvalósuló fejlesztésekről/projektekről
- Adott üzleti igény erőforrástervezésének elvégzése
- Portfólió szintű erőforrásmenedzsmentben való aktív részvétel
- Portfólió szintű igények összehangolásában történő aktív részvétel
- Kisebb IT fejlesztési igények end-to-end menedzsmentje (scope, erőforrás, ütemezés, státusz követés)
- Éves pénzügyi és beszerzési tervezésben való részvétel
- Igénykezelési folyamatfejlesztésben történő aktív részvétel
- Fejlesztési portfólió karbantartása, riportálása, valamint a szükséges döntéshozatal támogatása.
Elvárások
- Felsőfokú végzettség gazdasági, logisztikai vagy informatikai területen
- 2-5 év tapasztalat hasonló pozícióban (Demand manager, Business Analyst, Projekt portfólió menedzser)
- Strukturált gondolkodás
- Kiváló kommunikációs és koordinációs készségek
- Stakeholder management képesség
- Erős analitikai készségek és rendszerben való gondolkodás
- Magabiztos MS ismeretek (excel, word, powerpoint)
Előnyt jelent
- Üzleti elemzői tapasztalat és/vagy módszertani szaktudás
- Jira, Confluence és Tempo aktív ismerete
- Projektmenedzsment tapasztalat
- Tapasztalat külső szállítóval való együttműködésben
- IT fejlesztési és tesztelési módszertanok ismerete
- Banki / biztosítói oldalon szerzett szakmai tapasztalat
- Középszintű angol nyelvtudás (írásban és szóban)
Amit kínálunk
- Részvétel új folyamat kialakításában és optimalizációs feladatokban
- Változatos, felelősségteljes feladatok
- Stabil munkahely egy biztos hátterű cégnél;
- Fejlődési, továbbképzési lehetőségek, coaching, kiválasztott skillek célzott fejlesztése;
- Rugalmas munkavégzés, támogató környezet
- Fenntartható work-life balance;
- Jó hangulatú, szakmailag rátermett csapat;
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
