Alfa Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. logó

Customer Care munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    Alfa Vienna Insurance Group Biztosító Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Hibrid 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Magyar anyanyelvi szint
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

Az Alfa Cégcsoportnál tudjuk, hogy a legmagasabb színvonalú szolgáltatást csakis a legjobb kollégákkal lehet garantálni. Felkészülten és együtt, mindig egy lépéssel előrébb járhatunk másoknál és valódi értéket teremthetünk ügyfeleink számára.


Az Alfa Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. Prémium Üzletága teljes munkaidőben, napi 8 órában Customer Care munkatársat keres.


Jelentkezz, ha szeretnél részese lenni egy dinamikus, összetartó, felkészült, és a személyes fejlődésedet támogató csapatnak!


  • termékkínálatunk (életbiztosítások és értékpapírszámla), folyamataink, rendszereink alapos megismerése
  • kimenő intervenciós és minőségbiztosítási hívások lebonyolítása rögzített vonalon, meglévő ügyfelek felé
  • bejövő hívások fogadása, ügyfelek tájékoztatása (a tevékenyégnek nem része az értékesítés)
  • ügyfelektől e-mailben érkező kérdések megválaszolása
  • ügyelek által rögzített vonalon vagy e-mailben jelzett, valamint az értékesítő kollégák által továbbított ügyféligények teljeskörű feldolgozása (érkeztetés, rögzítés, hiánypótlások bekérése) a biztosító rendszereiben
  • értékesítő kollégák támogatása (személyesen, telefonon, és elektronikus formában) az ügyféligények kapcsán felmerülő szakmai és gyakorlati kérdésekben
  • szakterületekkel való együttműködés
  • hétfői napokon a telefonos ügyfélszolgálat hosszított nyitvatartással, váltott ügyeleti rendszerben működik
  • legalább 2 év releváns tapasztalat telefonos munkakörben
  • középfokú gazdasági végzettség
  • magabiztos MS Office ismeretek
  • kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs készségek
  • rendelkezel életbiztosítási és/vagy banki ügyintézői gyakorlattal
  • gyors problémamegoldó képesség
  • képesnek érzed magad arra, hogy önállóan, körültekintően végezd a munkádat, megoldást keresel a felmerülő kérdésekre, precizitás és munkáddal szembeni igényesség, felelősségtudat jellemez
  • kiemelt figyelmet fordítunk a betanításodra, szakmai ismereteid elsajátítására, amellyel hosszú távon biztosítunk számodra karriert Magyarország egyik legnagyobb biztosítójánál
  • stabil nagyvállalati háttér
  • a próbaidőt követően részben otthonról történő (hibrid) munkavégzés
  • versenyképes jövedelem
  • jó munkahelyi légkör, ahol az együttműködés és a közös siker az alapvető értékek

Álláshirdetés jelentése